Kirsten Beckers ziet af van wereldbekerdeelname in Amsterdam. De amazone kwam zondag tijdens het stormachtige weer ten val en kneusde haar ribben en borstbeen.
Beckers: ‘Het leek even rustig, dus ik was een jong paard aan het rijden. Ik rijd hem al een jaar en normaal is hij altijd braaf. Opeens was er weer een windvlaag die het dak deed klapperen. Hij begon te bokken en normaal kan ik dat wel uitzitten, maar nu ging ik eraf. Behalve de kneuzingen was op de foto’s gelukkig niks te zien, maar ik heb pijn en ademen gaat moeilijk. Het ziekenhuis raadde me aan zelf te kijken wat ik kan. Ik heb alweer op Jazz gereden, maar dat was meer beweging geven dan trainen. Zo’n wereldbekerwedstrijd vind ik te belangrijk om op halve kracht te doen, dus in overleg met de heer Broere zie ik ervan af.’
Ik had het al gehoord ja. Echt vervelend en pijnlijk voor d'r.. Hopelijk is ze weer hersteld voor Den Bosch. Want dan moet ze valdez,ufo en jazz rijden.. Heel veel beterschap..
Laatst bijgewerkt door ophrah op 23-01-07 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt
balen! verkeerd moment (ok, het is altijd een verkeerd moment, maar nu extra zuur!) gelukkig valt het relatief mee, maar toch heel sneu voor dr.. beterschap!
Ben ik in ieder geval niet de enige die op een normaal gesproken braaf paard reed en er volkomen onverwacht afgebokt werd......mijn ribben hebben het overleefd, nu mijn zelfvertrouwen weer omhoog zien te krijgen. Ik hoop dat Kirsten vlug opknapt!
Jezus wat vervelend!! Ik had er ook graag zien rijden bij Jumping Amsterdam, najaa.. heeeeeel erg veel beterschap! En zo zie je dat zelfs de aller aller aller besten van een paard kunnen vallen en zichzelf kunnen verwonden!:(