Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
toeka schreef:snap niet waarom ze geen geld uitkeren ipv een paard >;)
Destiny22 schreef:Geef dan een auto of iets anders maar toch geen paard?? Ze moeten wel bedenken dat het hier om een levend wezen is wat een hoop zorg en geld kost!
Maar zal wel komen omdat het in Wolvega is bij de drafbaan ofzo?
Sjoert schreef:De organisatie liet donderdag weten het verbod van de AID te zullen negeren. „De Gezondheids- en welzijnswet is duidelijk, het mag niet. Dat is dus helder. Wat voor ons bestuur ook helder is, is dat we het wél doen”, aldus woordvoerder.
WildWings schreef:Gadverdamme wat een klootzakken, sorry hoor. Je geeft hier zomaar even een leven dier weg aan mensen waarvan volgens mij (correct me if I'm wrong + sorry in dat geval) niet eens bekend is of ze wel verstand van de verzorging van dat dier hebben. Er lopen paardenmensen rond met jaren ervaring die het nog niet aandurven een eigen paard te kopen omdat ze niet weten of ze het paard qua verzorging en ervaring wel alles kunnen bieden, maar nee, laten wij deze winnende schaker gewoon even een paard cadeau doen- en vooral niet nadenken over hoe het uit kan pakken.
Dat paard gaat wss toch meteen weer in de verkoop als de winnaar echt verstandig is gok ik zo. Waarom dan niet meteen geld geven..