Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:Ik ga toch maar partij voor de Dieren stemmen, zo weinig respect iedere keer weer naar beesten toe, gadver!
moontje13 schreef:amondi schreef:Ik ga toch maar partij voor de Dieren stemmen, zo weinig respect iedere keer weer naar beesten toe, gadver!
ik ben het HELEMAAL met je eens!jammer dat ik niet kan stemmen..
Krisje_S schreef:Wrakvee wil ik het niet noemen. Wij nemen meestal alle paarden mee, om met niet al te veel paarden de winter in te gaan. Daarnaast kun je als fokker vantevoren ook niet weten wat het veulen zal mankeren. Ook bij afstammelingen van goede hengsten zitten er rotte appels tussen
amondi schreef:in Utrecht op de veemarkt staat slachtvee, ingenomen door de verzekeringmaatschappijen!
Zonde dat die eigenaren er niet voor hebben gekozen ze zelf weg te brengen, maar dat kan je de markt niet aanrekenen!
[***] schreef:Krisje_S schreef:Wrakvee wil ik het niet noemen. Wij nemen meestal alle paarden mee, om met niet al te veel paarden de winter in te gaan. Daarnaast kun je als fokker vantevoren ook niet weten wat het veulen zal mankeren. Ook bij afstammelingen van goede hengsten zitten er rotte appels tussen
Nu ben ik toch benieuwd wat voor paarden jullie hebben(gewoon nieuwsgierig, geen aanval) en waar ze dan na de markt terechtkomen.
Ik fok ook, heb gelukkig nog geen rotte appel gehad en zoja dan eindigd ie niet op de paardenmarkt maar dan breng ik hem zelf wel naar het slachthuis als er wat aan zou mankeren.