Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Armaris schreef:Ik rij gewoon met mijn verzorgpaard op de weg,ook in volle piekuur.
Nooit geen problemen mee,ze blijven netjes achter tot ze ons kunnen inhalen
IKbenEllen schreef:Armaris schreef:Ik rij gewoon met mijn verzorgpaard op de weg,ook in volle piekuur.
Nooit geen problemen mee,ze blijven netjes achter tot ze ons kunnen inhalen
Armaris, woon jij in een of andere uithoek ofzo? (niet banketstaaf bedoeld hoor) Ik moet uitkijken dat ik niet voor mijn sokken gereden wordt! De meeste weggebruikers snappen echt niet dat een paard kan schrikken....
IKbenEllen schreef:Mijn paardje schrikt van auto's die van voren komen. Van de week komt er een motor met zijspan voorbij knetteren, dus ik had mijn handen vol. Komt er van achter (gelukkig schrikt ie daar niet van) nog iemand met 80 voorbij, terwijl hij dus dat paard weg ziet rennen. Of je vindt schade aan je auto niet zo erg of je snapt er echt he-le-maal niets van.
Paulusjuh schreef:Idd...maar alles alles draait om veiligheid. Waarom dan op de autoweg. En niet op het fietspad. Een fietser kan veel makkelijker remmen of van zijn fiets stappen en maakt amper herrie.
Ik zou zo graag de motieven van de gemeente eens willen weten. Maar ik weet niet waar ik zou moeten zijn...
Lidewijke schreef:Als je met 2 bent heb ik niks tegen op de weg rijden, ga je gewoon in het midden van de baan en dan móeten ze wel vertragen. Anders toch liever in de berm of op het fiets/voetpad hoor.
Paulusjuh schreef:Ja idd. Dus hoe komen ze erbij dat je op de openbare weg moet rijden? Waarom niet gewoon het fietspad?? Agh jaa...