Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pjotrg schreef:Da's in ieder geval goedkoper dan een boete zullen we maar zeggen, maarree hoe bevestig je zoiets nou in vredesnaam aan je paard. Je kunt 'm toch moeilijk een luier omdoen![]()
chaai schreef:Wij hebben een Eurofleur naast stal zitten, die hebben ook een klacht ingediend over alle mest die op straat ligt voor de inrit van hun parkeerplaats, wat wil je met een grote pensionstal naast de deurNu mogen we dus nog maar 1 kant op vanaf stal, en kun je geen rondje meer rijden. Als er nou gewoon iets bredere bermen waren geweest..
Esmeralda schreef:nou ik vind wanneer jou paard op de stoep poept dat je even af moet stappen en het in de goot moet schoppen!! Poept hij op de straat mag je van mij doorrijden. Maar op de stoep stap je maar effe af hoor.
mirkip schreef:Esmeralda schreef:nou ik vind wanneer jou paard op de stoep poept dat je even af moet stappen en het in de goot moet schoppen!! Poept hij op de straat mag je van mij doorrijden. Maar op de stoep stap je maar effe af hoor.
in principe heb je gelijk.
maar wat met mensen die niet 'even op het paard kunnen stappen'. Daar kunnen diverse redenen voor zijn.
zo had mijn vroegere instructrice last van trombose in haar knieën en kon niet zomaar op en af het paard.
(op buitenritten in de bossen moest ik ook altijd de hekjes opendoen enzo)