Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De eigenaar heeft de opdracht gekregen om zijn dieren beter te voeren en de AID zal één en ander controleren.Tegen de eigenaar van de dieren wordt proces-verbaal opgemaakt.
Navidad schreef:Ik heb mischien wel een idee van wie die paarden kunnen zijn, als dat zo is mag die kerel van mijn part echt de bak ik. zowiezo.
Hier in gelderland hebben we een man met een x aantal bloedpaarden, als ik me niet vergis staan die beesten door heel gelderland heen.
Die worden niet in de gaten gehouden, ook ik heb hier in de omgeving al wat dode paarden in die weides aangetroffen als kind zijnde. Zelfs dode veulens, Daar is toen der tijd ook al de aid bijgekomen maar die man blijkt een of andere vergunnen te hebben. Aangezien van dat bloed van de paarden weer word gebruikt voor medicatie.
In het verleden heeft er op bokt ook wel eens een topic gestaan over die beesten, maar wete dus niet of dit dezelfde man is.
Maximaal schreef:Gelukkig dat hier iets aan gedaan word, ik rijd er sinds kort dagelijks langs en toevallig had ik het er vanmiddag nog met een vriendin over dat de pony's er zo vreselijk slecht uitzagen en dan bedoel ik niet manen en staart in de klit maar echt mager. Raar eigenlijk dat er eerder niets tegen gedaan is want de pony's staan langs een doorgaande weg en je hebt aardig zicht op de wei, lijkt me dat er ook veel mensen langsfietsen.