Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
griebels schreef:
Hier was ik al zo bang voor he... Het komt nu heel erg dichtbij! Sterker nog, dat eerste paard staat te voet 5 min van mijn paarden af!
Ik hoop dat ik hem tegenkom!!!
KimH schreef:Lijkt het nou zo of begin je dit soort gruwelijke misdaden steeds vaker te horen? Wat verschrikkelijk zeg, veel sterkte aan de eigenaren/verzorgers!!!
Sjoert schreef:KimH schreef:Lijkt het nou zo of begin je dit soort gruwelijke misdaden steeds vaker te horen? Wat verschrikkelijk zeg, veel sterkte aan de eigenaren/verzorgers!!!
Ik heb eerder het idee dat er meer aandacht aan besteed wordt.
KimH schreef:Sjoert schreef:
Lijkt het nou zo of begin je dit soort gruwelijke misdaden steeds vaker te horen? Wat verschrikkelijk zeg, veel sterkte aan de eigenaren/verzorgers!!!
Ik heb eerder het idee dat er meer aandacht aan besteed wordt.
danamuts schreef:vooral het feit dat er bij die pony op de vest chirurgische handschoenen gevonden zijn, en het beestje zolang laten liggen achter d stal.....sorry maar ik snap dit dus echt niet, misschien is het dan beter om dat beest gewoon meteen helemaal af te maken....met messteken in zijn kont en een piemeltje afbinden....ik moest hem eens tegen komen bij mijn paardjes (staan 50 meter) verder...echt waar ik maak hem/haar/hun af... Hoop dat die zieke geesten ook op Bokt zitten en dit lezen... Ik daag jullie uit....maar denk dat een mestvork in de ribbenkast goed zeer doet, maar eerst bind ik natuurllijk je lul af dat snap je wel....