Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sullie97 schreef:Tjonge!!! Best knap. Weet je wat ik me afvraag? Met hoeveel paarden mag je eigenlijk in het A-kader. Anky heeft namelijk op het moment 2 paarden in het A-kader en PB in het B-kader. En omdat Anky nu A-kader percentages heeft gehaald met PB, dan lijkt het me dat ze daar zo het A-kader mee binnenwandelt.
Sullie97 schreef:Tjonge!!! Best knap. Weet je wat ik me afvraag? Met hoeveel paarden mag je eigenlijk in het A-kader. Anky heeft namelijk op het moment 2 paarden in het A-kader en PB in het B-kader. En omdat Anky nu A-kader percentages heeft gehaald met PB, dan lijkt het me dat ze daar zo het A-kader mee binnenwandelt.
liliputter schreef:hoop dat het kanecht weer een super prestatie maar had ook niet anders verwacht van anky en painted
echt een super hengst die het nog ver gaat schoppen met anky :j
NonnyNancy schreef:liliputter schreef:hoop dat het kanecht weer een super prestatie maar had ook niet anders verwacht van anky en painted
echt een super hengst die het nog ver gaat schoppen met anky :j
Haha ik denk dat Anky het ver gaat schoppen met die hengst.. Die hengst red het alleen niet maar Anky heeft zat andere toppersDus..
Idd knap!!
bizzybijtje schreef:Cool!! Heb Painted nog nooit zien 'dressuuren;)'
Nistria schreef:bizzybijtje schreef:Cool!! Heb Painted nog nooit zien 'dressuuren;)'
wel zien springen dan?
charlotvanre schreef:
Nistria schreef:bizzybijtje schreef:Cool!! Heb Painted nog nooit zien 'dressuuren;)'
wel zien springen dan?