Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vonnie84 schreef:Ik neem even Maikel van der Vleuten als voorbeeld (niets tegen Maikel!!)
Hij zit gewoon voor het 6e jaar in het talententeam. Sorry hoor, maar kunnen ze geen maximum van 5 jaar stellen, zodat ook anderen een kans krijgen.
Bovendien denk ik dat hij op dit moment genoeg kansen heeft. Hij heeft zowat alles al! De naam, zijn vader, mooie stallen, sponsor, schitterende vrachtwagen, enz. enz.
.
vonneke schreef:een max van 5 jaar? ik vind 1 jaar al meer als genoeg.
Vind overigens heel dat talentenplan een grote aanfluiting. Heeft absoluut niets te maken met talenten screenen oid.
Degene die daar inzitten zullen (of zijn er al) er zonder de rabobank ook echt wel komen........
GSch schreef:Erikva heeft gelijk. De absolute Nederlandse toptalenten (die inderdaad vaak sponsors, geld, trainers hebben, maar dat is dan gewoon heel mooi megenomen) moeten juist met de steun van de Rabobank in de toekomst uit gaan groeien tot ruiters die Nederland kunnen verdedigen. Echte goeien die er dan misschien buiten vallen komen vroeg of laat toch wel boven drijven en zij kunnen dan ook wel aan hun sponsors komen. Het is dus goed om Neerlands toptalenten juist extra te steune om de subtoppers te kunnen worden.