Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
runningkawa schreef:dan rij je toch direct door naar het politie buro als je zelf niet durft te kijken?
Edding3000 schreef:runningkawa schreef:dan rij je toch direct door naar het politie buro als je zelf niet durft te kijken?
Nou dat weet ik zo net nog niet. Ik denk toch wel dat je er heel erg van zou schrikken en ff niet helemaal helder bent. Niet weten wat je er mee aanmoet, of het niet durven etc... Ik denk niet dat dat altijd allemaal maar 'zozo' gaat. Ik vind het al netje dat de man zichzelf in ieder geval komt melden.
silvana schreef:Als je maar wel even rustig aan doet ja.Een beer of een pony ,voor het zelfde geld had het iemand in een bontjas geweest.Het is een kloot om door te rijden en niet te stoppen en dat geld voor iedereen die er zo over denkt.
Als je iets of iemand aanrijd, dan rij je niet door. Je stapt uit en kijkt even.Voor het zelfde geld had het beest nog geleefd en heeft het daar liggen lijden.
Ik heb zo al een aangereden hond gevonden die nog leefde en een kat.
Als je doorrijd hoor je niet in een auto thuis.
Waar moet je bang voor zijnDat die dode beer je op eet
Sundancer schreef:Doorrijden na een ongeluk is toch strafbaar? Of is dat hier niet het geval?
runningkawa schreef:zo hoort het ook! Ik zou hetzelfde doen... Alleen is (helaas) niet iedereen zoals jij of ik.Wij hebben ooit een ree aangereden
maar zijn niet doorgereden.
We zijn gaan kijken hoe het met het arme beest was, eerst leek hij dood, wat me fijn leek, want dan had hij er weinig van gevoeld, was mijn idee.
Echter zag ik ineens zijn oor bewegen.
Ondertussen hadden we de politie gebeld en medegedeeld dat de ree nog leefde.
De politie kwam eraan zeiden ze...
3 kwartier later en een ondertussen een ree die bij was gekomen, opstond en weer neer viel, opstond en weer neer viel en zo dieper het bos in probeerde te komen, kwam eindelijk de politie.
Deze gingen eerst naar de schade van de auto kijken, maar daar was ik het niet mee eens.
Die auto word wel opgelapt.
Toen ze eindelijk vertelde dat de dieran ambulanze er aan kwam, werd ik pas rustig en konden ze kijken naar de auto wat ze wilde.
Zo kan het dus ook...
Dus ik weet wat ik doe, als er zoiets gebeurd.