Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rhijnauwen schreef:Laten wij met z'n allen BLIJ zijn met een nieuwe (indoor) startmogelijkheid en - locatie!
CCCCorine schreef:rhijnauwen schreef:Laten wij met z'n allen BLIJ zijn met een nieuwe (indoor) startmogelijkheid en - locatie!
Precies!
LadyLuna schreef:Mensen die wedstrijd rijden is het natuurlijk heel lekker voor, maarja het is natuurlijk allemaal wel een beetje raar gelopen met vergunningen e.d. maargoed, als mensen maar niet gaan zeggen dat de WSR zielig is ofso, en dat 'wij' het licht in een ander ze ogen niet gunnen, want dat vind ik nou pure onzin en kinderachtig, vooral omdat die mensen amper onze vereniging kennen..
zoekie schreef:Wat een toestand allemaal zeg. Het probleem is gewoon dat een vereniging die al jaren, west stichtse ruiters, bestaat en wedstrijden organiseert geen vergunning krijgt voor een binnenbak 20x60m. En een pensionstal met een binnenbak (die is aangevraagd alsopslagloods voor werktuigen) wordt gehuurd door iemand en die er vervolgens een wedstrijdstal van wil maken. Om dit te realiseren wordt er gebruik gemaakt van een illegaal verkregen binnenbak, nooit gebruikt als opslag maar direct als binnenbak. Ik snap best dat de buren, de west stichtste ruiters, hier niet blij mee zijn. De huurders willen er wel zeker een wedstrijdstal en vereging van maken. Is denk ik niet zo netjes als de gemeente dit toestaat terwijl een reeds bestaande vereniging geen toestemming e.d. krijgt om hun accomodatie aan te passen voor een doeleinde wat ze al uitvoeren.
unice_lover schreef:ja die Roel is helemaal geen lid geweest maar zijn vriendin was wel lid en was van de manege weggestuurd, maar de rede zegge we niet want hij zal daar denke we niet zo blij mee zijn
LadyLuna schreef:Op een reactie uit het andere forum:Citaat:KiWiKo zegt: wat een trieste bedoening daar bij die Weststichtse ruiters Montfoort.............. als ik lid zou zijn van die vereniging had ik gelijk mijn lidmaatschap opgezecht........ kinderachtig getrut
Jij woont in Schipluiden, ooit een paar maanden meegedraaid op onze club? Nee zeker, dan heb je er in mijn ogen niks over te zeggen, kom op zeg ik vind de reactie eerder zelf kinderachtig en triest.
KiWiKo schreef:Ik vind het getrut! Omdat het om pure afgunst gaan...... zij zijn groot en ik ben klein.
Hun hebben een illigaal aangelegde binnenbak en wordt gedoogd, ik krijg mijn vergunning niet....... dus mogen mijn ruiters daar niet starten, Ik zal ze leren...... nanananananananaaahhaaaa Ik ga lekker naar de gemeente toe en mijn beklag doen nanananahaaanaaa. Zal ze leren, wat denken ze wel![]()
sorrie hoor, kinderachtig getrut vind ik het
KiWiKo schreef:Dat moet de manege dan met de gemeente uitvechten, niet met de andere stal........ das kinderachtig, en zeker als ze dan de andere stal een hak proberen te zetten....... flauw, flauw, flauw......