ALMELO - De rechtbank in Almelo heeft vrijdag de 50-jarige Rudolf K., bekend als 'beul van Twente', een levenslange gevangenisstraf opgelegd. Opgekropte woede en seksuele frustraties hebben er toe geleid dat de man uit Enschede een seksueel getinte moord beging en tientallen dieren gruwelijk mishandelde.
Heel mooi. Dat hij maar niet meer vrij mag komen. Kan je ook verzekeren dat hij in de gevangenis het ook niet zo makkelijk zal hebben, ze vinden dierenmishandelaars daar niet zo leuk.
ik heb de krant nog niet gelezen, maar ik zag iets op de voorpagina staan hierover... meende dat ik zelfs 3x levenslang zag staan
Dat ging erover dat het voor deze rechter wellicht de derde keer "levenslang" als uitspraak was. Dat zou dan de eerste in Nederland zijn die al drie keer een dergelijk vonnis heeft uitgesproken.
gelukkig maar dat hij levenslang gekregen heeft! dat hij maar niet vervroeg vrij mag komen en hoop dat hij het zwaar krijgt in de gevangenis! die man is echt gestoord, arme diertjes
Heel erg terrecht! Eigelijk nog veelste weinig voor de gruwelijkheden die hij uitgehaald heeft. maargoed, hopelijk blijft ie ook vast, en geen vervroegde vrijlating ofzo
Klinkt misschien kinderachtig maar ik heb zoiets van "eigen schuld dikke bult". Ik hoop dat hij flink ongelukkig wordt in de gevangenis. Ben echt blij dat hij levenslang gekregen heeft, maar de straf had nog erger mogen zijn als je het mij vraagt.