Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

met een paard en twee meisjes ....

Nergens in dat artikel staat waarom het paard op hol sloeg of waarom het tegen dat bord reed. Er kan gewoon een simpele reden voor zijn. Ik denk dat een 16-jarige minder dommigheden kan doen met een span dan met een bereden paard. Daar kunnen ze in mijn ogen meer dommigheden mee uitsteken zoals rijden op terrein die niet geschikt is of rijden op terreinen die pas gezaaid zijn of waarop maaigras groeit.

Tinkerloos schreef:Alsof een 16 jarige niet alleen zou kunnen mennen??
Als ze te paard had gezeten en het paard had haar afgeworpen en was er dan vandoor gegaan had iedereen er niks van gezegt.
Hier kom ik vaak paarden voor de kar tegen,die bestuurd worden door nog jongere meisjes...
Het had ook fout kunnen gaan bij een man van 50 hoor,waarom is dit nou meteen zo fout omdat ze 16 is?
Of is er misschien een regel (waar ik dus niks vanaf weet) dat je pas mag mennen als je 18 bent,en je rijbewijs hebt,of zoiets??
In ieder geval is geen enkel ongeluk leuk en zeker niet als er dieren bij betrokken zijn.
Ik hoop dat het paard ongedeerd is,en dat de meisjes er met de schrik afkomen...

Veder sluit ik me aan bij Tinkerloos.