Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sjoert schreef:Het dressuurhoedje blijft gehandhaafd vanaf de klasse Z1 voor paarden. Daaronder is de veiligheidshelm verplicht.
Juco schreef:Sjoert schreef:Het dressuurhoedje blijft gehandhaafd vanaf de klasse Z1 voor paarden. Daaronder is de veiligheidshelm verplicht.
Dat ziet er toch niet uit? Een hoedje over een cap?!
Het heeft altijd iets zo'n hoedeje maar ik sluit me aan bij kroetietjuh, veiligheid voorop~! Sjoert schreef:Neehee, alles onder de Z1 voor paarden meot een veiligheidshelm op.

manie schreef:Wel jammer dat nog niet alle kunst en hulpmiddelen uit de tuigpaardensport zijn verbannen. Wordt toch hoog tijd!
Pannie schreef:waarom paarden nog wel en pony's niet meer? Dat vind ik pas onzin
Sommige ponyruiters rijden netter dan sommige tussen de paarden...
V*D*RIE!

. Als het hoedje nou bescherming gaf maar dat doet het niet.
tja veiligheid voor alles he
ik vind gewoon dat mensen dat zelf in de hand moeten hebben of ze nu een cap dragen ofniet. Ik ken veel Z ruiters die met een cap rijden maar dat is toch ook hun eigen keus. maar ja als het niet mag dan mag het niet en tja wat doen wij eraan. Wij hebben gedaan wat we konden doen om dit tegen te houden maar nu houdt het dus op
jammer voor de ponyruiters Marja1988 schreef:ik ben geloof ik de enige die het een goede stap vind. Als het hoedje nou bescherming gaf maar dat doet het niet.
Kunnen ze niet een hoedje met ingebouwde cap maken?
)Sassieja schreef:Marja1988 schreef:ik ben geloof ik de enige die het een goede stap vind. Als het hoedje nou bescherming gaf maar dat doet het niet.
Kunnen ze niet een hoedje met ingebouwde cap maken?
Ja maar als het echt om veiligheid gaat, moet het hoedje er bij de paarden er ook uit.
Opzich vind ik het eigen keuze net als met/zonder cap rijden maar het is gewoon net wat je gewend bent. Als anky met cap zou gaan rijden en ze doet dat een paar keer is het ook de normaalste zaak