Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

RanouK schreef:Perfectie

.. maja
Citaat:In Stuttgart heeft Isabell Werth vandaag een absolute topscore gereden met Satchmo in de Grand Prix voor de Kampmann Cup. Werth scoorde bijna 80% met haar getalenteerde Satchmo. Met een verschil van 3% wist Nadine Capellmann met haar al even getalenteerde Elvis VA beslag te leggen op de tweede plaats. Martin Schaudt reed Weltall VA naar plaats 3 (75.71%). De Zwitsere Silvia Ikle was de beste niet Duitse deelnemer. Zij reed Salieri CH naar 74.79% wat een 4e plaats betekende. Kirsten Beckers eindigde met Broere Montecristo op de 13e plaats.
Hubertus Schmidt reed Forest Gump NRW naar de overwinning in de kur op muziek. Gisteren moest Schmidt de Denen Andreas Helgstrand en Lone Jörgensen en landgenote Ellen Schulten-Baumer nog voor laten gaan. Vandaag zag de uitslag er heel anders uit. Helgstrand eindigde op plaats 2 en de Russische Elena Kalinina eindigde als 3e.
In het kader van de Kampmann Cup wordt er morgen nog een Grand Prix Special verreden in Stuttgart.
Grand Prix (Kampmann Cup 2005/6)
1. Isabell Werth (GER), Satchmo, 79.96%
2. Nadine Capellmann (GER), Elvis VA, 76.92%
3. Martin Schaudt (GER), Weltall VA, 75.71%
4. Silvia Ikle (SUI), Salieri CH, 74.79%
5. Heike Kemmer (GER), Bonaparte, 74.63%

doe het haar niet na hoor ) zou ik zeggen dat de achterhand op sommige punten nog wat meer onder zou mogen treden, en sommige punten moeten volgens mij nog echt routine worden.
leuk voor haar! 
Ik heb al veel beter gezien. 
Charlotjuuh schreef:Die laatste link kun je zien ja.
Anky heeft toch al meer gescoort?
EDIT: Ik ben er niet zo van onder de indrukIk heb al veel beter gezien.
, ik vind het ontzettend knap en doe het zeker niet na
. en dat voorbeen
wow. Daar gaan we vast meer van horen.