Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tenemieken schreef:super erg...
dat wens je echt niemand toe.
de eventing zal nu wel weer in een slecht daglicht gesteld worden.
daffodil schreef:tenemieken schreef:super erg...
Dat raakt dan kant noch wal ,want geen van beide paarden is overleden door een "zogenaamde zware hindernis". Als dat paard van Hoy een dressuurpaard was, had ie ook dood gestort en die andere, ja dat is domme pech, maar dat heeft niets met de discussie omtrent de zware hindernissen te maken......
Als ik een buitenrit maak en harm blijft met zijn been achter het brughekje hangen is het ook over en sluiten.......
Blijft wel dieptriest dat twee zulke toppers er plotsklaps niet meer bij zijn!
tenemieken schreef:jip dat bedoel ik.
zelf weet ek ook wel dat het niet door de cross is dat de paarden overleden zijn. vind het ook super erg...
maar je hoort de mensen toch altijd wel zeggen. "het is weer in de cross dat een paard dood is" ookal heeft het niets met de hindernissen te maken.
mij hoor je niets negatief zeggen over de cross want doe het zelf
RGERRITS schreef:ja ik vindt het een mooie sport eventing, maar het risico zegt het al dat je je paard achter moet laten...daarnaast is het een erge sport want ieder jaar komen vele paarden om...zelf jaren terug gezien in boekelo waar de lappen huid erbij aan hingen...dan is het kijken je wel over...arme paardjes...
daffodil schreef:tenemieken schreef:super erg...
Dat raakt dan kant noch wal ,want geen van beide paarden is overleden door een "zogenaamde zware hindernis". Als dat paard van Hoy een dressuurpaard was, had ie ook dood gestort en die andere, ja dat is domme pech, maar dat heeft niets met de discussie omtrent de zware hindernissen te maken......
Als ik een buitenrit maak en harm blijft met zijn been achter het brughekje hangen is het ook over en sluiten.......
Blijft wel dieptriest dat twee zulke toppers er plotsklaps niet meer bij zijn!
Cloverdale schreef:eigenschuld
hoe sneu het dan ook is..
Suzanne F. schreef:Tja en toch hoor je in de eventing het meeste van overleden paarden en gebroken benen enzovoorts.