Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wat moet ik me daarbij voorstellen???Citaat:het noordelijk ponyras
)

maessie schreef:Voor een fokkerij maakt het niet extreem veel uit waar je precies zit.
Citaat:Het Noorden kent al een groot aantal hippische centra, evenementen en voorzieningen, maar dat moeten er veel meer worden, zegt Bade. De sector brengt een hoop bedrijvigheid met zich mee.
ingeborg schreef:Mee eens Cassidy. Dat is nou juist ook de catch voor deze provincies wanneer ze zich ook meer richten op de fokkerij. Er is daar land genoeg zonder echt winstgevende functie omdat het belang van de landbouwsector al jaren terugloopt.
MissJ schreef:ingeborg schreef:Mee eens Cassidy. Dat is nou juist ook de catch voor deze provincies wanneer ze zich ook meer richten op de fokkerij. Er is daar land genoeg zonder echt winstgevende functie omdat het belang van de landbouwsector al jaren terugloopt.
![]()
Misschien is het een idee om de boeren hier zelf te laten bepalen wat ze met hun land doen, en waar ze hun brood mee verdienen?
tamary schreef:
Uitstekend idee, maar als de werkgelegenheid in de regio pet is, dan is er voor de boeren vaak ook geen markt voor hun product. Wat dat danook wezen mag.
ingeborg schreef:Het Noorden draait qua economie juist niet zo goed daarom moeten ze nieuwe bronnen van inkomsten aanboren. Ik denk dat dat de achterliggende gedachte is.
Edit: alleen ditCitaat:het noordelijk ponyras
wat moet ik me daarbij voorstellen???
tamary schreef:Uitstekend idee, maar als de werkgelegenheid in de regio pet is, dan is er voor de boeren vaak ook geen markt voor hun product. Wat dat danook wezen mag.