Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pjotter12 schreef:weet iemand de OORZAAK al???
Percy schreef:Ik hoorde het vanmorgen op stal. Vandaag zou het vriendje van mijn paard daar naartoe verhuizen maar ze hadden hem gisteren al opgehaald. Ook hij is nu dood.
Mijn stalgenoot had heel veel moeite gehad om hem te verkopen en was zo blij dat hij bij leuke mensen terecht kwam. Ze was vanmorgen uiteraard volledig overstuur. Ik vind het vreselijk voor haar en voor de mensen die
Stanley net gisteren hadden gekocht en opgehaald.
En ik vind het zelf verschrikkelijk dat Stanley er niet meer is. Het paard wat vorig jaar meteen vriendschap sloot met mijn paard, die zich achter hem verstopte als hij bang was voor een ander paard. Vorige week liep ik nog met hem door de wei en nu is hij zo plotseling dood en door zo'n stom toeval.
Percy schreef:Dan ken jij waarschijnlijk Anja wel. Het was haar Haflinger
Stanley die net gisteren naar die stal verhuisd was met zijn nieuwe eigenaren. Ook voor haar is dit verschrikkelijk. Hij zou nog wel vandaag weggaan bij ons maar ze hadden hem een dagje eerder gehaald.
Ik hoop van harte dat ze gestikt zijn maar dat klinkt nu niet erg aannemelijk
Percy schreef:Quellian schreef:Was Stanley van een bokker?
Stanley was niet van een bokker maar wel het weidegenootje en maatje van mijn paard. Ik kende hem heel goed en heb hem zondag nog gedag gezegd omdat hij naar een andere stal ging met nieuwe eigenaren. Ik vind het uiteraard voor alle paarden even verschrikkelijk maar hem zie ik steeds voor me en dat doet, ondanks het feit dat het niet eens mijn paard was, behoorlijk pijn. Voor zijn vorige en nieuwe eigenaren moet dit nog veel en veel verschrikkelijker zijn.
MaartjeSho schreef:Heette zij Anja Molenaar???? Ik zit hier echt te janken, want dan was het mijn Stanley...