Vanmorgen vroeg zijn twee van onze paarden uit stal gestolen.
Het gaat om Fury een ruin fjord donker gekleurd, en Mickey een ruin welsh kop zwart met twee witte sokken achter en een bles.Mickey is bang voor foto's maken en Fury heeft wat voernijd.Verder zijn ze super lief en braaf.
Ik had graag een foto bij gedaan maar weet even niet hoe het moet.
Kan iemand ons alsjeblieft vertellen of ze gezien zijn omgeving goeree-overflakee.
We missen ze heel erg
En de politie, nou vergeet het maar!
heel veel groetjes van Antoinette
ze wisten echt alles zo goed te vinden en de andere 15 paarden waren niet overstuur toen het gebeurde, anders hadden we het wel gehoord
bij mensen die ook van paarden houden.Maar
) maar wij kunnen ook om details vragen ipv tussen de regels door dingen te interpreteren... want net als jou vermoed ik ook wel dat er iets moet spelen tussen de ts en de persoon waar de paarden nu staan... maar dat is enkel en alleen gebaseerd op interpretatie van mijn kant, of dat ook het geval is is een tweede... Blijft overigens nog steeds het feit dat ik wel vind dat de persoon die de paarden weg heeft gehaald (wat haar reden ook mag zijn, daar heb ik gelukkig niks mee te maken) het fatsoen had kunnen hebben om te melden dat zij (hij?) de paarden weg gehaald heeft... verder weet ik niet hoe oud de TS is, ik vergeef haar de gebrekkige informatie dus maar even en blijf hopen op een bevredigende oplossing waarbij het welzijn van de paarden voorop staat.