Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
westernworld schreef:dus wordt in deze wereld(paardenwereld?)in aktie gekomen door de DB?
ach gut de DB door de kortste bocht,als of de organisatie van touristische paardenmarkten,waar veel manege's staan,daar geen rekening meehouden,de DB moet zich even laten gelden.
rinus
westernworld schreef:dus wordt in deze wereld(paardenwereld?)in aktie gekomen door de DB?
ach gut de DB door de kortste bocht,als of de organisatie van touristische paardenmarkten,waar veel manege's staan,daar geen rekening meehouden,de DB moet zich even laten gelden.
rinus
westernworld"]Ik heb het gelezen...... maar ik kan me voorstellen dat niemand er iets mee kan...... een eigenaar die zijn paarden ergens anders plaatst..... moet de politie die opsporen?? Ik ken de voorgeschiedenis van dit topic niet..... maar begrijp ik het goed dat degene die op zoek is, niet de eigenaar is?? en dat het met de paarden misschien wel prima gaat?? Sorry dat kan ik niet volgen!
zou zeggen als je dat wilt weten en heel graag wilt weten,bel zelf wat rond,en kom er achter dat veel ambulances stichtingen zijn,en de mensen gewoon betaald worden door de stichting,ssoms ook nog in combi met het dierenasiel
[/quote]
Als jij dat weet, dan kan je er toch wel tenminste eentje noemen?? Scheelt mij een hoop gebel.
[quote="westernworld"]
en je geeft wel op waar je nu terecht zou kunnen maar gaat niet in op de gevallen die ik eerder noemde
[/quote] Dit snap ik niet helemaal..... je noemde toch gevallen van dierenmishandeling cq. verwaarlozing??
[quote="westernworld schreef:er is op wn een topic over wie weet waar fly is lees daar maar de rol van de DB in.
westernworld schreef:ik heb het ook niet over de ambulancediensten die doen wel vaak goed werk(werken in heel veel rayons gewoon zelfstandig en hebben een gewoon salaris) waar ik het over hebt,zijn de tallaze keren dat we aangiften hebben gedaan over paardenverwaarlozing/mishandeling,door ons werk in de paardenbrok,met huisbezorging kwamen we heel veel misstanden tegen,in twee jaar tijd misschien wel honderd gevallen,van die honderd zijn er misschien 1 of twee bekeken door de DB,en verder totaal geen reactie.
voorbeelden? shetjes op schaatsen,paarden van maneges met open ruggen vanwege dragen van zadels de gehele dag,seizoenarbeid,trekpaarden met wonden aan benen,stal vol arabs op schaatsen en een meter in de mest,zo kan ik verder gaan.
aan al deze zaken werd door de DB niets aan gedaan Helemaal niets.
nu komen ze met: paarden moeten vrij lopen in de natuur. stal van 3x3 is te klein is zielig,konijntjes mogen niet meer gehouden worden door particulieren,goudvissen mogen niet meer gehouden worden zelfs niet in grote tanks.nou dan ben je je doel voorbij geschoten. ik hoor jullie wel als je je paard niet meer op stal mag houden,alleen in de kudde op de hei???
zal jullie mening dan willen horen.