Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:.........ze had ze ook zonder dek buiten kunnen laten staan ( had zowiezo wel gekunt, maar toch , ze neemt de moeite ze een dek op te leggen )
en schurft,ja dat kan er naar uitzien, duurt ook lang eer het weg is
dus ik denk niet dat wij vanaf hier kunnen oordelen wie er nou fout zit ...
gomir schreef:Ik heb de ponies trouwens nog nooit onder dek zien staan, misschien is dat juist van de laatste tijd![]()
Toen ze in beslag werden genomen viel iedereen er namelijk over dat die arme pony's geen deken opkregen met dat slechte weer...
Mikkie"]
[quote="gomir schreef:Ik heb de ponies trouwens nog nooit onder dek zien staan, misschien is dat juist van de laatste tijd![]()
Toen ze in beslag werden genomen viel iedereen er namelijk over dat die arme pony's geen deken opkregen met dat slechte weer...
JaimieD schreef:dit klopt zeker niet nee!!! belachelijk, dat je die paarden weer terug in die modderbad laat zetten. Weet die rechter niet wat diervriendelijkheid betekent?!?!?!?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
triest gewoon
reddytobias"]
[quote="Mikkie"][quote="gomir schreef:Ik heb de ponies trouwens nog nooit onder dek zien staan, misschien is dat juist van de laatste tijd![]()
Mikkie"]
[quote="gomir schreef:Ik heb de ponies trouwens nog nooit onder dek zien staan, misschien is dat juist van de laatste tijd![]()