Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Wat erg. Maar ik denk dat dit type park ook einde verhaal is. Einde van een tijdperk. Over een paar jaar bestaat het niet meer.
CrazyCat schreef:Dat het nog bestaat!
Blij dat ze dat concept heel erg veranderd hebben!!!
Toen ik er als kind kwam liepen alle ponies in een soort arena en was het 1 grote gevaarlijke chaos van ongecontroleerde kinderen los op verre van brave ponies. (we praten over de vroege jaren 80)
Daarna kon je huisjes huren met een bijbehorende pony bij he huisje (hoe verzin je het?)
CrazyCat schreef:Dat is idd hoe ik hem ook ken. En ik ben van "97, dus mijn ervaring zal uit de vroege tijden van dit millenium komen (ik zat toen nog op de basisschool). Nog lang zo gebleven dus.Toen ik er als kind kwam liepen alle ponies in een soort arena en was het 1 grote gevaarlijke chaos van ongecontroleerde kinderen los op verre van brave ponies. (we praten over de vroege jaren 80)
Daarna kon je huisjes huren met een bijbehorende pony bij he huisje (hoe verzin je het?)
Monique1963 schreef:Collendoorn is gelinkt van SlagharenTriest voor het meisje. In NL is Slagharen om het dieronvriendelijke ook al een paar jaar dicht. Dat zal uiteindelijk hier ook wel gebeuren.