Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Op zich valt het dwergachtige nog wel mee. Ik kende er eentje die het veel erger had. Daar was het hoofd even lang als de beentjes.
Zoolgangster schreef:Suzanne F. schreef:Op zich valt het dwergachtige nog wel mee. Ik kende er eentje die het veel erger had. Daar was het hoofd even lang als de beentjes.
De foto naast dit artikel is niet van Pumuckel, maar een willekeurige (gezondere) shet. In de linkjes van de krant staan de echte foto's van Pumuckel, en dan is het echt wel een dwerg.
Zoolgangster schreef:Suzanne F. schreef:Op zich valt het dwergachtige nog wel mee. Ik kende er eentje die het veel erger had. Daar was het hoofd even lang als de beentjes.
De foto naast dit artikel is niet van Pumuckel, maar een willekeurige (gezondere) shet. In de linkjes van de krant staan de echte foto's van Pumuckel, en dan is het echt wel een dwerg.
Laureas schreef:Duidelijk een dwerg, lijkt aan skeletal avatism te lijden en misschien nog een ander dwerggen, ze moeten twee dwerggenen erven, van zowel moeder als vader om een dwerg eruit te krijgen. Altijd erg dat ze het dan ook nog eens gaan promoten als lief en schattig en het diertje extra dingen gaan laten doen terwijl hij zeker pijn heeft die met ouder worden steeds erger wordt.
senna21 schreef:Wat zijn mensen toch rare wezens, af en toe.
Dit is helemaal geen prestatie en nog minder iets om trots op te zijn. Een diertje met een groeiachterstand door een genetische afwijking en waarschijnlijk niet pijnvrij.
8nnemiek schreef:Heel sneu.. Die middelste ziet er ook al niet heel gezond uit met dat dikke voorhoofd, en kijkt net zo zielig.
Ik begrijp ook niet wat mensen er schattig aan vinden eigenlijk. Beetje de Multipla onder de paarden toch?