Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SweetVanille schreef:FrNo schreef:Triest, sterkte voor de eigenaar.
Mwah. Die had dit kunnen voorkomen. Je zet je (oude) paard toch niet in zo'n wei waar die 40cm wegzakt...
Poekkie schreef:SweetVanille schreef:
Triest, sterkte voor de eigenaar.
Mwah. Die had dit kunnen voorkomen. Je zet je (oude) paard toch niet in zo'n wei waar die 40cm wegzakt...
SweetVanille schreef:FrNo schreef:Triest, sterkte voor de eigenaar.
Texas02 schreef:Het is in delen van Duitsland echt vreselijk nat. Een vriendin van mij zit ongeveer een half uur noordelijk van Hannover en het is er drama. De paarden staan daar altijd 24/7 buiten, met geen mogelijkheid om alle paarden naar binnen te doen. Het is echt extreem met het water daar. Wat moeten ze dan? Normaal hebben ze bij mijn vriendin in Duitsland heel veel ruimte voor de paardjes, nu staan ze met elkaar op een klein stukje waar ze dus echt in de modder staan. Gelukkig nog niet in het water, want al het verdere land staat compleet blank, je zou zeggen dat het een groot meer was in plaats van land. Alles wat in de buurt is aan land staat ook voor het grootste gedeelte blank en stallen in de buurt zitten vol. Dus wat zouden ze dan moeten doen? Zulke extreme omstandigheden kun je niet voor zijn. Lekker makkelijk oordelen van sommige mensen.
Heel veel sterkte voor de eigenaar in ieder geval, heel sneu voor het paard.
Wintu schreef:Texas02 schreef:Het is in delen van Duitsland echt vreselijk nat. Een vriendin van mij zit ongeveer een half uur noordelijk van Hannover en het is er drama. De paarden staan daar altijd 24/7 buiten, met geen mogelijkheid om alle paarden naar binnen te doen. Het is echt extreem met het water daar. Wat moeten ze dan? Normaal hebben ze bij mijn vriendin in Duitsland heel veel ruimte voor de paardjes, nu staan ze met elkaar op een klein stukje waar ze dus echt in de modder staan. Gelukkig nog niet in het water, want al het verdere land staat compleet blank, je zou zeggen dat het een groot meer was in plaats van land. Alles wat in de buurt is aan land staat ook voor het grootste gedeelte blank en stallen in de buurt zitten vol. Dus wat zouden ze dan moeten doen? Zulke extreme omstandigheden kun je niet voor zijn. Lekker makkelijk oordelen van sommige mensen.
Dan zet je je paard maar een paar dagen in de garage. Geen haar op mijn hoofd die mijn oude dier zo zou laten staan. Hou toch eens op met excuses verzinnen, waar een wil is is in dit soort situaties, vooral de tijdelijke vaak gewoon een weg.
Ik word inmiddels zo beroerd van die eigenaren die 'er niets aan kunnen doen'. Als je een kudde hebt ala, maar een 32 jarig oudje. Ja, dan oordeel ik maar, schandalig is het.
Wintu schreef:Texas02 schreef:Het is in delen van Duitsland echt vreselijk nat. Een vriendin van mij zit ongeveer een half uur noordelijk van Hannover en het is er drama. De paarden staan daar altijd 24/7 buiten, met geen mogelijkheid om alle paarden naar binnen te doen. Het is echt extreem met het water daar. Wat moeten ze dan? Normaal hebben ze bij mijn vriendin in Duitsland heel veel ruimte voor de paardjes, nu staan ze met elkaar op een klein stukje waar ze dus echt in de modder staan. Gelukkig nog niet in het water, want al het verdere land staat compleet blank, je zou zeggen dat het een groot meer was in plaats van land. Alles wat in de buurt is aan land staat ook voor het grootste gedeelte blank en stallen in de buurt zitten vol. Dus wat zouden ze dan moeten doen? Zulke extreme omstandigheden kun je niet voor zijn. Lekker makkelijk oordelen van sommige mensen.
Dan zet je je paard maar een paar dagen in de garage. Geen haar op mijn hoofd die mijn oude dier zo zou laten staan. Hou toch eens op met excuses verzinnen, waar een wil is is in dit soort situaties, vooral de tijdelijke vaak gewoon een weg.
Ik word inmiddels zo beroerd van die eigenaren die 'er niets aan kunnen doen'. Als je een kudde hebt ala, maar een 32 jarig oudje. Ja, dan oordeel ik maar, schandalig is het.
Wintu schreef:Ik zie een overkappinkje, geen stal, met een hoop blubber er onder. Zie bij een andere site, ook een vrouw staan kijken achter een paar grote ramen. Dus tja, dier was enorm verzwakt van 32!, staat bijna een halve meter met zijn benen in de blubber op een plek waar mensen al wat moeten neerleggen om niet weg te zakken. Als je dan toch een stal hebt zoals jij zegt, waarom dan niet een plaatsmaken voor dat oudje om droog te staan. Maar stel je voor dat je iets het aan te merken op de eigenaar, dat door niet handelen een paard ellendig is dood gegaan, ach wat zou het.
Citaat:
pillow schreef:Als de grote trekkers er wel door kwamen lagen de aardappels niet te verrotten die nu nog in de grond zitten.Citaat:
Nou is een flinke trekker op een weiland wel heel iets anders dan een enorme aardappelrooier en grote trekkers met kiepers op een akker.. Is totaal niet te vergelijken. Maar goed in jullie ogen kennelijk weer een domme opmerking van mij.
Dreamboy schreef:Wintu schreef:Ik zie een overkappinkje, geen stal, met een hoop blubber er onder. Zie bij een andere site, ook een vrouw staan kijken achter een paar grote ramen. Dus tja, dier was enorm verzwakt van 32!, staat bijna een halve meter met zijn benen in de blubber op een plek waar mensen al wat moeten neerleggen om niet weg te zakken. Als je dan toch een stal hebt zoals jij zegt, waarom dan niet een plaatsmaken voor dat oudje om droog te staan. Maar stel je voor dat je iets het aan te merken op de eigenaar, dat door niet handelen een paard ellendig is dood gegaan, ach wat zou het.
Vooral lekker blijven oordelen vanachter een toetsenbord. We zijn er geen van allen bij geweest en kennen de situatie daar niet.