Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gulpje schreef:Ik heb net met de Politie Amsterdam gebeld. De agent kon me niet meer vertellen dan dat het om een virus ging, en dat ze niet konden zeggen om welk virus, want dat werd nog onderzocht. Hij gaf iig al aan dat ze er allemaal helemaal kapot van waren, en hun 'bereden' collega's zo goed als het ging steunden...
Sandra.k schreef:Lees dit nu pas, maar ik heb dus (bij ons op de manege) gehoord dat het om rhino gingWe hebben mensen op stal staan die zelf bij de politie in A'dam zitten, bij de hondenbrigade en die zitten bij de ruiterij (hebben er ook veel contacten). Daar had ik dus van begrepen dat het om rhino ging en dat er inmiddels 2 paarden overleden waren
. Word nu iig wel heel benieuwd wat het nu echt is. Bij ons zijn in elk geval alvast uit voorzorg strenge maatregelen genomen.
yesta schreef:Ach gutwat naar allemaal, ik heb zelf ook nog 1 jaar stage gelopen bij bereden politie a'dam, 3 jaar geleden....
wat ik alleen niet snap, is dat ze bij de politie ontzettend preventief te werk gaan altijd en ik weet dat je tegen rhino kan enten... het helpt alleen als je ook meteeen de hele stal ent, ik ben benieuwd hoe dat dan zit