Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elisa2 schreef:De meesten leken fijn bewerkbare sportpaarden.
Bert Rutten maakte nog de opmerking hoe goed de karakters nu zijn vergeleken met toen hij ruiter was bij het VO..
Elisa2 schreef:De meesten leken fijne bewerkbare sportpaarden.
Bert Rutten maakte nog de opmerking hoe goed de karakters nu zijn vergeleken met toen hij ruiter was bij het VO..
*edit* typfout
Elisa2 schreef:Als je Abgar kon rijden dan moet je wel echt een handige harry zijn ja.![]()
(heb ooit een Zeddam x Abgar gereden, was echt wel heel speciaaltje)
Kreeg ie vast ook El Corona?
In het VO kun je het ook zien als je de ruiters kent..de wat stoerdere ruiter zit altijd op de wat lastigere paarden.![]()
Ik kan daardoor dus ook altijd een karakter inschatting maken.
Elisa2 schreef:Als je Abgar kon rijden dan moet je wel echt een handige harry zijn ja.![]()
(heb ooit een Zeddam x Abgar gereden, was echt wel heel speciaaltje)
Kreeg ie vast ook El Corona?
In het VO kun je het ook zien als je de ruiters kent..de wat stoerdere ruiter zit altijd op de wat lastigere paarden.![]()
Ik kan daardoor dus ook altijd een karakter inschatting maken.
irmaz schreef:Ik heb ook even Leonidas opgezocht, volgens mijn instructeur was dat een "echte rotzak" (zijn woorden).
Leonidas is EV x Amor![]()
https://www.horsetelex.nl/horses/pedigree/6170/leonidas
petraaken schreef:mwah, vind dat ze nog teveel voor de topsport kiezen ipv voor de gewone man en vrouw. NIet ieder veulen belandt in de topsport.
Elisa2 schreef:Inderdaad, voor de gewone man is er de Gelderse richting maar dat soort paarden willen ze vaak niet want ze moeten wel flitsend zijn. Denk dat mensen vooral niet eerlijk zijn naar zichzelf.
Iedereen wil een super karakter, maar niemand wil ervoor betalen.