Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Zo kunnen bijvoorbeeld nakomelingen van een waardevolle sportmerrie verwekt worden zonder dat die merrie zelf drachtig moet zijn. Op deze manier kan de merrie zelf verder bouwen aan haar sportcarrière.

Cowgirl schreef:StalNollie schreef:We gaan echt tever. Gewoon natuurlijk of ki en dan gewoon klaar.
Mijn idee ook....wat een gefrut met die paarden.
Zinzi_jewel schreef:Beetje idioot allemaal .
Gezonde merrie , gezonde hengst en dan hopelijk na een goede dracht een gezond veulen.
Al dat gerommel met draagmerries en spoelen etc vindt ik er vaak al over gaan .
Nu cellen oogsten en in n schaaltje bevruchten en vervolgens laten uitbroeden in een merrie ook.
Nog even en je fokt op bestelling .
petraaken schreef:Zinzi_jewel schreef:Beetje idioot allemaal .
Gezonde merrie , gezonde hengst en dan hopelijk na een goede dracht een gezond veulen.
Al dat gerommel met draagmerries en spoelen etc vindt ik er vaak al over gaan .
Nu cellen oogsten en in n schaaltje bevruchten en vervolgens laten uitbroeden in een merrie ook.
Nog even en je fokt op bestelling .
Merrie uitspoelen tot daar aan toe. Ben het nu zelf aan het overwegen voor volgend jaar. De rest zie ik toch niet zitten.
Ibbel schreef:tamary schreef:Waren er niet al zorgen over gezondheids en vruchtbaarheidsproblemen bij mensen die met dit soort hulp geboren worden?
Met name bij ICSI-kinderen dacht ik
Elisa2 schreef:"De ontwikkelde IVF-techniek is hierdoor minder ingrijpend en goedkoper dan ICSI."
Dit staat er in het artikel, ik ga er vanuit dat het dan ter vervanging is van ICSI en dat het dan beter is op alle fronten? Minder ingrijpend en goedkoper?