Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dandelion07 schreef:Die persoon moet wel hebben kunnen rijden
Als je in dronken toestand op een (wss ongezadeld) paard blijft zitten in galop is dat nog best knap
Wat een enorme schrik ook voor de ruiter. Sizzle schreef:fohadie schreef:Wordt in Belgie je autorijbewijs ingenomen als je dronken op een paard zit?
Hier ook zoveel vragen...
In ieder EU land toch?
Idem met fiets.
Maar ik zit me ook heel hard af te vragen hoe die man op dat paard gekomen is. Wellicht was het een kleine ijslander of zo?
fohadie schreef:valine schreef:De man reed dronken op zijn fiets op de dijk en dat mag niet
Dat weet de politie helemaal niet, want die troffen de man aan op een paard. Niet op de fiets. Al mag je ook niet dronken op een paard zitten trouwens.
Citaat:Omstanders hadden al eerder de politie gebeld, omdat de 54-jarige man dronken was en andere mensen lastigviel terwijl hij op zijn fiets rondreed op de dijk
Selina schreef:En hoe kom je er überhaupt op![]()
Zoveel vragen ..
Art_Ificious schreef:Op dat moment liep daar ook iemand met het paard aan de hand. De man sprong van zijn fiets, klom op het paard en ging er in galop vandoor, het strand op.
Hoe dan? Ik kan me niet voorstellen dat de persoon die het paard vast had dit zomaar laat gebeuren, een dronkaard kan je toch wel wegduwen lijkt me? Of is er nog wat gebeurt tussen het afstappen van de fiets en op het paard klimmen wat niet vermeld wordt?