Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OleJon schreef:Afgelast door stikstof![]()
Zo zullen er veel evenementen geannuleerd worden in de toekomst.
Voor de stikstof en klimaat geneuzel.
Ook autocross en oldtimer festivals.
Vorig jaar werd er in Drenthe nog een open luchtspel geannuleerd omdat er teveel publiek in auto's op af zouden komen en voor teveel stikstof zou zorgen.
[ [url=m/zY5Moc.jpg]Afbeelding[/url] ]
ElCid schreef:Het wordt met de dag gekker en het ergste is nog wel dat er nog steeds mensen roepen dat het allemaal wel meevalt en dat er "niks" aan de hand is. Dit is weer een stap richting het verbieden van de paardensport als geheel.
Ik durf te wedden dat de F1 wedstrijden wel overal gewoon door mogen gaan......................
De stikstof hoax ten voeten uit; straks mogen we alleen nog thuis voor de buis met een bord krekels op schoot!
MarrieLeen schreef:ElCid schreef:Het wordt met de dag gekker en het ergste is nog wel dat er nog steeds mensen roepen dat het allemaal wel meevalt en dat er "niks" aan de hand is. Dit is weer een stap richting het verbieden van de paardensport als geheel.
Ik durf te wedden dat de F1 wedstrijden wel overal gewoon door mogen gaan......................
De stikstof hoax ten voeten uit; straks mogen we alleen nog thuis voor de buis met een bord krekels op schoot!
Heeft helemaal niks te maken met verbieden van de paardensport an sich hoor. Elk evenement kampt ermee.
ElCid schreef:Het wordt met de dag gekker en het ergste is nog wel dat er nog steeds mensen roepen dat het allemaal wel meevalt en dat er "niks" aan de hand is. Dit is weer een stap richting het verbieden van de paardensport als geheel.
ElCid schreef:MarrieLeen schreef:Heeft helemaal niks te maken met verbieden van de paardensport an sich hoor. Elk evenement kampt ermee.
Inderdaad; plezier en hobby's worden steeds meer verboden. Maar de Formule 1 mag gewoon doorgaan...........
DuoPenotti schreef:ElCid schreef:
Inderdaad; plezier en hobby's worden steeds meer verboden. Maar de Formule 1 mag gewoon doorgaan...........
en vakantie vliegen ligt ook niet aan banden.
En de buitenlandse datacentra gebruiken ons drinkwater alsof het niks is
Tatasteef en chemelot produceren ook als idioten. Maar de gewone man mag dokken en en geen hobby meer.
Popstra schreef:Vele paasvuren zijn ook voor het laatst nu. De stikstof regelgeving maakt het onmogelijk en vooral onbetaalbaar voor organisaties dat nog te organiseren was op het nieuws.
Popstra schreef:Dat zou ook jammer zijn. F1 is ook een gaaf spectakel en voor anderen net zo leuk als de paardensport voor ons is.