Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Even los van het feit dat ik dit verwerpelijk vind, als we dit mishandeling noemen, hoe kunnen we procedures als KI en ICSI dan nog steeds verdedigen?
Mkango schreef:Even los van het feit dat ik dit verwerpelijk vind, als we dit mishandeling noemen, hoe kunnen we procedures als KI en ICSI dan nog steeds verdedigen?
Kabayo schreef:Tsja dan bestaat aanranding ook niet meer. Want een gynaecoloog doet het ook.
Mishandeling zou ik het niet noemen. Penetreren met een hand net zo min (pentetreren doe je niet met de hand, maar met je.....)
Zou het wel aanranding van een paard durven noemen
Kinke schreef:bijzondere vergelijkingen komen hier voorbij.
Uiteraard moet die vent bestraft worden, maar inderdaad, voor het dier maakt het echt niet uit of hij erin zat met z'n hand of de veearts omdat baasje graag een veulen wil
superpony schreef:Dat kan wel degelijk uitmaken.
Als het goed is gebruikt de veearts glijmiddel en weet hoe hij netjes de merrie zal opvoelen of scannen. Dat hoort niet lukraak en ruw te gaan.
Zelfs een hengst weet wanneer het kan en mag en hoe het "hoort".