Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Knikmops57 schreef:Volgens RTV Rijnmond is de combinatie gaan scharen. Het paard is met een paarden vrachtwagentje van de bereden politie verder vervoerd.
Knikmops57 schreef:Volgens RTV Rijnmond is de combinatie gaan scharen. Het paard is met een paarden vrachtwagentje van de bereden politie verder vervoerd.
pillow schreef:Rocamor schreef:Dat daar niet meer gewonden zijn gevallen met het (proberen te) laden van dat dier, vind ik ook een wonder
Zo raar gaat dat toch niet.
karrij schreef:Echt je ergste nachtmerrie, vreselijk wat een trauma voor dit dier.
Het verkeer is de laatste 10 jaar ook zo vreselijk veranderd.
Hoe vaak ik wel niet mee maak dat een vrachtwagen zo ontzettend dicht op mijn trailer rijden. Ik zit dan met samen geknepen billen achter het stuur, bang dat ik plots voor iets moet remmen en de vrachtwagen dan zo mijn trailer in rijdt. Moet er niet aan denken, ook 1 van de redenen dat ik het niet meer zo graag doe.
Maar dan alle reactie's van mensen die faliekant tegen vervoer zijn van paarden in een trailer. Ik denk echt dat de paardenport er over een paar jaar totaal anders uitziet, de hetze tegen het dressuur, springen, fokken en nu ook het vervoer in trailers.
Flevolander schreef:Er staan weer een hoop stuurmannen aan de wal in dit topic. Commentaar op het filmpje omtrent het laden van het paard is sterker vertegenwoordigd dan steunbetuiging..
Heftig om mee te maken dit, hopelijk houden de betrokken partijen er lichamelijk en mentaal niets aan over
Flevolander schreef:Er staan weer een hoop stuurmannen aan de wal in dit topic. Commentaar op het filmpje omtrent het laden van het paard is sterker vertegenwoordigd dan steunbetuiging..
Heftig om mee te maken dit, hopelijk houden de betrokken partijen er lichamelijk en mentaal niets aan over