Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:floripori17 schreef:Vind het zo jammer dat er bij de artikels vaak geen goede foto bij zit.Zou ik wel een goeie toevoeging vinden.
Dan hebben we waarschijnlijk geen foto die wij mogen gebruiken bij het artikel. Helaas mogen wij niet zomaar alle foto's overnemen. Vandaar de foto ter illustratie.
Absolem schreef:Bellatrix schreef:floripori17 schreef:Vind het zo jammer dat er bij de artikels vaak geen goede foto bij zit.Zou ik wel een goeie toevoeging vinden.
Dan hebben we waarschijnlijk geen foto die wij mogen gebruiken bij het artikel. Helaas mogen wij niet zomaar alle foto's overnemen. Vandaar de foto ter illustratie.
Ingrid truijens is altijd te benaderen voor een foto. En ik had ook nog iemand anders genoemd bij de inzending die jullie konden benaderen. Jullie vertikken het gewoon om moeite te doen....
Maureen95 schreef:Absolem schreef:
Ingrid truijens is altijd te benaderen voor een foto. En ik had ook nog iemand anders genoemd bij de inzending die jullie konden benaderen. Jullie vertikken het gewoon om moeite te doen....
We kunnen niet van elke ruiter een foto in ons bestand hebben die door een van de nieuwsredactieleden of andere vrijwilligers gemaakt is. En persoonlijk vind het ik erg naar om een foto rechten vrij op te vragen aan iemand die net zijn paard kwijt is geraakt aan zoiets naars.
Maureen95 schreef:Absolem schreef:
We kunnen niet van elke ruiter een foto in ons bestand hebben die door een van de nieuwsredactieleden of andere vrijwilligers gemaakt is. En persoonlijk vind het ik erg naar om een foto rechten vrij op te vragen aan iemand die net zijn paard kwijt is geraakt aan zoiets naars.
Ingrid truijens is een fotograaf en die andere die ik benoemd had ook. Dus je vraagt niets aan judith maar aan degene die de rechten heeft omdat die de foto gemaakt heeft. En als je twee fotograven letterlijk in je schoot geworpen krijgt is het nog geen minuut werk om ze even een berichtje te sturen of je een foto van ze mag gebruiken. Hetzij met of zonder watermerk. Jullie hebben NOOIT een passende foto en de reden die gegeven word is in dit geval dus onzin want je had gewoon een foto kunnen vinden/krijgen middels 1 van de fotograven .
Tip de redactie staat er notabene. En nu zegt de redactie eigenlijk gewoon dikke middelvinger tegen de tip die ze kregen . Terwijl een fatsoenlijke foto van limited edition gewoon niet meer dan fair is. Want dat paard was gewoon een geweldenaar.
anjali schreef:Het is toch heel gemakkelijk om even te googelen, dan vind je meteen een woud van foto's en verhalen over dit onderwerp.