Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCid schreef:En zo worden straks ook de paardenbedrijven, na de boerenbedrijven, om zeep geholpen!
Lynnepinny schreef:Ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken. Maar ik maak me ook zorgen om de kwetsbaarheid van het ecosysteem door de hoeveelheden stikstof die er o.a. op neerslaan. Het is een lastige kwestie waar nou eenmaal een balans in moet worden gevonden. De natuur kan niet de dupe blijven, daar wordt het leven ook zeker niet gemakkelijker van.
Lynnepinny schreef:Ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken. Maar ik maak me ook zorgen om de kwetsbaarheid van het ecosysteem door de hoeveelheden stikstof die er o.a. op neerslaan. Het is een lastige kwestie waar nou eenmaal een balans in moet worden gevonden. De natuur kan niet de dupe blijven, daar wordt het leven ook zeker niet gemakkelijker van.
tengeltje11 schreef:Lynnepinny schreef:Ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken. Maar ik maak me ook zorgen om de kwetsbaarheid van het ecosysteem door de hoeveelheden stikstof die er o.a. op neerslaan. Het is een lastige kwestie waar nou eenmaal een balans in moet worden gevonden. De natuur kan niet de dupe blijven, daar wordt het leven ook zeker niet gemakkelijker van.
Maar ik denk dat de landbouw maar een fractie is tov industrie, luchtvaart, scheepvaart, en zelfs nog maar het dagelijkse verkeer….
Ik snap niet dat de landbouw nu zooo geviseerd wordt, maar alle schepen mogen lekker blijven varen, en die zijn zoooooo veeeeel vervuilende op alle vlakken, kraait geen kat naar…
elnienjo schreef:Die stikstof van Nederland zal 't verschil niet maken als Duitsland vlak naast de grens wel grote veeteeltbedrijven mag vestigen. Probleem in Nederland is vooral de overbevolking en verstedelijking, niet de boeren die voor ons voedsel zorgen en voor ons weidse plattelandslandschap.
ElCid schreef:Verstedelijking? Dat is nu juist het plan. Boerenbedrijven moeten weg zodat alles volgebouwd kan worden voor een superstad die heel Nederland/ België en delen van Duitsland moet innemen. Heeft niks met stikstof te maken ( die we overigens nodig hebben om te blijven leven!) en niks met klimaat of milieu of met onze gezondheid. Maar wel alles met de gestoorde plannen van een stel machtsgeile globalisten.
[ [url=m/qyBfhQ.jpg]Image[/url] ]
Kinke schreef:zo jammer dat deze topics gebruikt worden voor diverse complot theorieën
elnienjo schreef:Lynnepinny schreef:Ik snap heel goed dat mensen zich zorgen maken. Maar ik maak me ook zorgen om de kwetsbaarheid van het ecosysteem door de hoeveelheden stikstof die er o.a. op neerslaan. Het is een lastige kwestie waar nou eenmaal een balans in moet worden gevonden. De natuur kan niet de dupe blijven, daar wordt het leven ook zeker niet gemakkelijker van.
Die stikstof van Nederland zal 't verschil niet maken als Duitsland vlak naast de grens wel grote veeteeltbedrijven mag vestigen. Probleem in Nederland is vooral de overbevolking en verstedelijking, niet de boeren die voor ons voedsel zorgen en voor ons weidse plattelandslandschap.
Sunnda schreef:Ik begin mij steeds meer zorgen te maken dat die verrekte wappies straks nog eens gelijk krijgen.
Las van de week op nu.nl over de plannen voor digitale europese identiteit en over proeven met een kredietsysteem in Zuid Europa.
De oorlog die ze voorspelde hebben we ook al te pakken en de hongersnood gaat ook zeker lukken door de oorlog in delen van oa Afrika.
Dat er een paar helemaal geschift zijn moge duidelijk zijn, maar waar we met dit soort plannen heen gaan is nog veel zorgelijker.
En het motief is altijd geld. Voor weinig geld aan landbouwgrond komen en dat gebruiken om huizen te bouwen en bedrijven als Schiphol door te kunnen laten gaan met vervuilen