Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

troi schreef:Grappig, in de omschrijving lees je vooral dat het een paardenmensenpaleis is niet zozeer dat het een paardenpaleis is. Dan verwacht je te lezen over hectares sappig weiland en fijne kuddes. Niet over mestafvoer en binnenbakken
Maar goed, met wat mazzel zijn er ook hectares paddock en weiland en staan de paarden allemaal buiten in fijne kuddes. We mogen hopen..
troi schreef:Grappig, in de omschrijving lees je vooral dat het een paardenmensenpaleis is niet zozeer dat het een paardenpaleis is. Dan verwacht je te lezen over hectares sappig weiland en fijne kuddes. Niet over mestafvoer en binnenbakken
Maar goed, met wat mazzel zijn er ook hectares paddock en weiland en staan de paarden allemaal buiten in fijne kuddes. We mogen hopen..

pillow schreef:AaronYve schreef:De bak is groter dan de wei![]()
Laten we hoop houden idd
De voorgaande post niet gelezen? Er is 10 hectare land, dus waar wil jij hoop op houden?
Cowgirl schreef:Of even op funda kijken. Over smaak van het gebouw valt te twisten. Mijn smaak is het in iedergeval niet.
Tigra_ schreef:Cowgirl schreef:Of even op funda kijken. Over smaak van het gebouw valt te twisten. Mijn smaak is het in iedergeval niet.
Lijkt mij ook een lastig boeltje om te verkopen. Als je dat geld te besteden hebt moet het ook wel echt naar je zin zijn.
Mijn ding is het ook niet. Moet heel eerlijk zeggen dat juist door het gebruik van het hout het mij een heel goedkoop gevoel geeft. Het voelt zo fout om te zeggen als je de prijs ziet.
Mindim schreef:Tigra_ schreef:Lijkt mij ook een lastig boeltje om te verkopen. Als je dat geld te besteden hebt moet het ook wel echt naar je zin zijn.
Mijn ding is het ook niet. Moet heel eerlijk zeggen dat juist door het gebruik van het hout het mij een heel goedkoop gevoel geeft. Het voelt zo fout om te zeggen als je de prijs ziet.
Als je weet dat het allemaal eikenhout is, dan lijkt het ineens een stuk minder goedkoop.
Het gebouw zelf vind ik lelijk, maar voor het houden van paarden is het een luxe boel.
.