Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Als ik daar in pension had gestaan, was ik opgestapt.
Tenzij ze het stallingsgeld fors omlaag zouden doen ivm de overlast én het verliezen van een binnenbaan.
Is er nu nog een binnenbaan beschikbaar voor de pension ruiters? Of wordt de overgebleven baan steeds gebruikt voor lessen?
Ik zou hier echt niet blij mee zijn en mij hadden ze als klant verloren.
Balenciaga schreef:mvdende schreef:Als ik daar in pension had gestaan, was ik opgestapt.
Tenzij ze het stallingsgeld fors omlaag zouden doen ivm de overlast én het verliezen van een binnenbaan.
Is er nu nog een binnenbaan beschikbaar voor de pension ruiters? Of wordt de overgebleven baan steeds gebruikt voor lessen?
Ik zou hier echt niet blij mee zijn en mij hadden ze als klant verloren.
Op hun website valt er te lezen dat ze 3 binnenbanen hebben. Er zal dus altijd een binnenbak beschikbaar blijven.
Majabeestje schreef:Slim bedacht! Padel is enorm in opkomst, daar gaan ze echt wel geld mee verdienen. Fijn als je zoveel financiële tegenslag hebt gehad.
En qua geluid, er wordt vast niet dag en nacht gepadeld en paarden wennen er gauw genoeg aan.
poes schreef:Majabeestje schreef:Slim bedacht! Padel is enorm in opkomst, daar gaan ze echt wel geld mee verdienen. Fijn als je zoveel financiële tegenslag hebt gehad.
En qua geluid, er wordt vast niet dag en nacht gepadeld en paarden wennen er gauw genoeg aan.
Die in Gent is open van 7:00 tot 22:00 en doorgaans zijn alle banen elk moment bezet.
Dit is echt anders dan gebrom van tractoren en ik zou hier echt niet licht over gaan.
Majabeestje schreef:Slim bedacht! Padel is enorm in opkomst, daar gaan ze echt wel geld mee verdienen. Fijn als je zoveel financiële tegenslag hebt gehad.
Boras schreef:Het geluid zal moeten blijken, misschien valt het mee of doet men gerichte aanpassingen.
Ik ken een manege met inpandige bowlingbanen. Dat vond ik geen succes voor de paarden.
Dat paddel is inderdaad hot. Hier in het dorp zitten 3 tennisverenigingen en allemaal hebben ze al of zijn ze bezig padel banen aan te leggen. Dat zijn openlucht banen.
petraaken schreef:Majabeestje schreef:Slim bedacht! Padel is enorm in opkomst, daar gaan ze echt wel geld mee verdienen. Fijn als je zoveel financiële tegenslag hebt gehad.
Zeg dat tegen buurtbewoners van padel banen hier in België. Die zijn er niet zo happy mee. Geeft enorm veel geluidsoverlast, om nog niet te spreken dat het tot s'avonds laat open is.