Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarliesV schreef:Wat een onduidelijk artikel, lijken ze gestolen? Is het hek los gezet? Omheining heel/kapot?
Ze kunnen dus ook zelf aan de wandel zijn. Laten we hopen dat ze vrijwillig weg zijn en heelhuids terug gevonden worden.
(die foto is idd niet handig, in het oorspronkelijke artikel staat de foto waar het over gaat)
. NorwayFjord schreef:De twee paarden (foto) zijn voor het laatst gezien op dinsdag 21 december 2021 om 19:00 uur. Gisterochtend, woensdag 22 december 2021 zijn ze verdwenen.
Foto:
Zwart bonte IJslander. Dit is niet het vermiste paard. Foto: Francesco Giordano/Flickr/Bokt WikiNiet heel handig
_San87_ schreef:MarliesV schreef:Wat een onduidelijk artikel, lijken ze gestolen? Is het hek los gezet? Omheining heel/kapot?
Ze kunnen dus ook zelf aan de wandel zijn. Laten we hopen dat ze vrijwillig weg zijn en heelhuids terug gevonden worden.
(die foto is idd niet handig, in het oorspronkelijke artikel staat de foto waar het over gaat)
Maakt het uit op dit moment? De paarden zijn verdwenen en er wordt om getuigen gevraagd. Wat ook bij een ontsnapping vrij normaal is.
Over de foto ben ik het eens, wtf.
MarliesV schreef:_San87_ schreef:
Maakt het uit op dit moment? De paarden zijn verdwenen en er wordt om getuigen gevraagd. Wat ook bij een ontsnapping vrij normaal is.
Over de foto ben ik het eens, wtf.
Denk dat het voor de zoekopties wel uitmaakt. Als ze ontvreemd zijn, ga je niet in sloten en bosjes zoeken in de buurt. Als ze ontsnapt zijn juist wel.
Nachtmerrie van elke eigenaar dit! Dat je in de ochtend bij je weiland komt, en je paarden weg zijn.
.
Banjer schreef:Ik heb het woord (foto) verwijderd, dank jullie voor de oplettendheid
Maar plaats in zo'n geval dan inderdaad helemaal geen foto, dit is alleen maar verwarrend. Firelight schreef:Wij mogen helaas niet zomaar foto's gebruiken vanwege copyright, daarom hebben wij de foto niet bij het artikel kunnen gebruiken.
We zullen een update plaatsen dat de pony's weer terecht zijn.
. Nice. BeFunny schreef:De paarden zijn terecht. Verder doet niets ertoe.
Ze waren zo te lezen ontsnapt dus niks gestolen en nu gewoon weer thuis. Niks aan het handje.