TBBT actrice Kaley Cuoco wil Saint Boy kopen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nieuwsredactie

TBBT actrice Kaley Cuoco wil Saint Boy kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-21 13:36

Equnews.nl
Overige

Afbeelding
Kaley Cuoco. Foto: Gage Skidmore/Flickr

Actrice Kaley Cuoco (35), bekend van The Big Bang Theory, wil graag het paard Saint Boy kopen. Het paard werd tijdens de moderne vijfkamp op de Olympische Spelen in Tokio door de Duitse atlete Annika Schleu en haar coach Kim Raisner geslagen, en haalde zo de internationale pers.

Bij de moderne vijfkamp weigerde het paard Saint Boy meerdere malen te springen. Daarop sloeg Schleu op aanwijzing van coach Raisner het dier meerdere malen met een zweep. Dat kwam de twee op stevige kritiek te staan en uiteindelijk moesten ze de Olympische Spelen verlaten.

Cuoco reageert nu in haar Instagram Stories op het incident. "Dit is op zoveel manieren een walgelijke, beledigende weergave van onze sport", schrijft de actrice. Cuoco is zelf ook een fervent paardrijdster en is getrouwd met Karl Cook, die professioneel ruiter is.

De 35-jarige actrice vindt dat het team zich zou moeten schamen. "Ik zal dat paard kopen en het het leven geven dat het zou moeten hebben. Noem je prijs”, laat ze nog weten.

LaPluche

Re: BBT actrice Kaley Cuoco wil SaintBoy kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 14:12

Ik vond haar al een topper, nu helemaal.
Zij en haar man rijden beide op redelijk nivo.
Hopen voor het paard dat ze hem kan kopen. <3

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 14:36

Ik vind dit er toch wel eentje voor de bühne. Eerst maar eens kijken of de eigenaar tot het inzicht is gekomen dat hij zijn paard nooit meer voor zoiets moet lenen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 16:31

Dat is echt een heel mooi gebaar, hopen dat het haar lukt, het paard verdient het!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 16:34

Tof van haar!

Zij en haar man kopen ook dwergponies op om ze een beter leven te geven :+:

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 16:36

Penny!! :))

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 16:41

Shadow0 schreef:

Dit, maar het zou leuk zijn voor dit paard 8-) <3

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 17:04

Iedereen is het er over eens dat het paard een rotervaring heeft gehad, maar we weten helemaal niets over hoe hij het bij zijn eigenaar heeft. Erg voorbarig om er meteen van uit te gaan dat hij gered moet worden. Misschien heeft hij het wel prima naar zijn zin op zijn huidige plek.

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 17:31

Jacquel schreef:
Iedereen is het er over eens dat het paard een rotervaring heeft gehad, maar we weten helemaal niets over hoe hij het bij zijn eigenaar heeft. Erg voorbarig om er meteen van uit te gaan dat hij gered moet worden. Misschien heeft hij het wel prima naar zijn zin op zijn huidige plek.

Precies dit. Maar goed. Wie weet lukt het haar toch.

libert

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 22:15

Jacquel schreef:

Misschien ja, maar wie zou zijn paard beschikbaar stellen voor zo'n raar onderdeel? Ikke nie..

Jacquel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:05

libert schreef:
Jacquel schreef:

Misschien ja, maar wie zou zijn paard beschikbaar stellen voor zo'n raar onderdeel? Ikke nie..

Ja, nu achteraf weten we hoe slecht sommige (vele?) vijfkampers zich hebben voorbereid op het springen. Maar ik kan me voorstellen dat als een eigenaar benaderd wordt door de Olympische organisatie en hem voorgespiegeld wordt dat dit de beste atleten zijn, hij zich makkelijk laat overhalen. Hartstikke rot voor het paard, maar zo'n verkeerde inschatting maakt iemand nog geen slechte eigenaar.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-21 23:08

Misschien heeft de eigenaar juist het paard mee laten doen om meer interesse in het dier te wekken.
Staat toch leuk bij een eventuele verkoop als die mee heeft gesprongen op de olympische spelen

Is in dit geval natuurlijk helemaal verkeerd uitgepakt maar wie weet ziet de eigenaar zijn kans nu wel

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:53

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 00:58

KootMiraDrum schreef:
https://www.change.org/p/uipm-world-pen ... fter-tokyo
Veel mensen vragen zich af hoe het met hem gaat.

Ik snapte die foto’s ook al niet, heeft hij wintervacht gekregen van die ervaring? We zeggen in België wel eens dat we ergens grijze haren van krijgen of dat onze haren er van uitvallen... maar bijgroeien is geen gezegde over. :=
Dit is toch een paard in een heel andere ‘staat’ zowel kwa vacht als bespiering dan Saint Boy?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 01:12

Het is ook niet hetzelfde paard.

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:38

Amber_anne schreef:
Misschien heeft de eigenaar juist het paard mee laten doen om meer interesse in het dier te wekken.
Staat toch leuk bij een eventuele verkoop als die mee heeft gesprongen op de olympische spelen

Is in dit geval natuurlijk helemaal verkeerd uitgepakt maar wie weet ziet de eigenaar zijn kans nu wel

Jaja alles voor het geld he 8)7

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:42

Geweldig van Kaley! Ik hoop dat het haar lukt het paard naar Californië te halen.

Er klopt natuurlijk niets van het hele statement rond Saint Boy. Het rammelt aan alle kanten.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 08:58

Jacquel schreef:
Ja, nu achteraf weten we hoe slecht sommige (vele?) vijfkampers zich hebben voorbereid op het springen. Maar ik kan me voorstellen dat als een eigenaar benaderd wordt door de Olympische organisatie en hem voorgespiegeld wordt dat dit de beste atleten zijn, hij zich makkelijk laat overhalen. Hartstikke rot voor het paard, maar zo'n verkeerde inschatting maakt iemand nog geen slechte eigenaar.

Bwa, de eerste keer dat ik bewust naar dit onderdeel keek was op de Olympische Spelen van 2000. Zelfs toen werd er niet zachtzinnig met die dieren omgegaan en waren valpartijen en spectaculaire crashes in de sprong uitbundig aanwezig. Het is niet iets wat toevallig uit het niets nu pas gebeurd is.

Nu, op zich vind ik het wel een mooi gebaar, zelfs al zou het bij symboliek blijven. Kaley zegt tenminste luid en duidelijk: "nee, dit is niet wat ik wil in mijn sport". En met haar bereik zal die boodschap ook wijdverspreid geraken.

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:05

Ineke2 schreef:
Shadow0 schreef:

Dit, maar het zou leuk zijn voor dit paard 8-) <3

Penny is ook haar personage in the big bang theory :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 09:58

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:00

Mijn nuchtere vraag is dan; staat dat dier te koop?

IbbelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:10

rien10 schreef:

Moet dat dan om een bod uit te brengen? :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:11

rien10 schreef:

Als je genoeg biedt is alles te koop :))

Maar ik vind het leuk van Kaley :D

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:12

Ja, dat is waar Niobe :D Nou ja, veel althans.

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-21 10:29

Ibbel schreef:
rien10 schreef:

Moet dat dan om een bod uit te brengen? :D

Ik had begrepen dat hij van een soort manege is.Daar kun je meestal de paarden wel van kopen als je voldoende biedt.Alleen hele brave paardjes die perse nodig zijn voor de absolute beginners soms niet.