Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Ze was toch niet gevallen?
Maar idd, wat een wanstaltige vertoning! De amazone hadden ze ook ter plekke mogen diskwalificeren.
MyWishMax schreef:Maar dit valt toch niet onder de paardensport? Even zwart wit gezegd. Andere sportbond? Dan kan je er als fei alles aan doen om alles goed en netjes te laten verlopen, maar heb je hier niks over te vertellen... maar je wordt er wel op aangekeken.
Zeeuwsemeid schreef:Probleem is ook dat ze niet mogen af groeten, ze moeten de ronde afspringen.. Absoluut geen excuus om je paard kapot te slaan. Maar een reden om deze mensen of op eigen paarden te laten rijden, of veel langer de tijd geven om aan een toegewezen paard te wennen. 20 minuten is ook erg weinig.. Of, dit onderdeel schrappen van de OS.
Tigra_ schreef:Ja dat gaat ze nog lang voorbij zien komen denk ik. Maar ik hoop dat het voor de coach ook wel serieuze gevolgen heeft. Geen idee hoe het werkt maar is dit een "paardensporter" of gewoon algemeen coach voor de 5 kamp? Weet iemand dat? Mocht het iemand zijn die ook in de paardensport zit zal ze dat wel gaan merken denk ik.
Lara_Silver schreef:Ik hoop ook dat de beelden van het ware gezicht van deze slechte amazone: meppend, rukkend en tegelijkertijd lelijk snotterend als een klein verwend kind nog een hele lange tijd op de voorgrond blijven.
Shadow0 schreef:Lara_Silver schreef:Ik hoop ook dat de beelden van het ware gezicht van deze slechte amazone: meppend, rukkend en tegelijkertijd lelijk snotterend als een klein verwend kind nog een hele lange tijd op de voorgrond blijven.
Wat een nare manier van omschrijven. Dit gaat veel meer de kant op van een persoon kapot maken (terwijl de andere ruiter minstens zo'n groot aandeel had in de escalatie.) Waarom moet dat? En waarom moeten we haar emoties zo belachelijk maken? Hoe je het ook wendt of keert is het een behoorlijk heftig moment voor haar. Je kunt haar gedrag richting paard afkeuren (en dan meteen hoe de andere ruiter reed afkeuren) zonder allerlei dingen erbij te halen...