Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Earth schreef:marley93 schreef:Wat bezielt een mens om zo diep te zinken.
Nou, ik heb meerdere filmpjes gezien over hoe het er aan toe ging in de endurance wereld in die omgeving, maar dat was echt om te janken. Hij zal niet de enige zijn die dit soort dingen uitvreet daar...
bobje26 schreef:Earth schreef:
Nou, ik heb meerdere filmpjes gezien over hoe het er aan toe ging in de endurance wereld in die omgeving, maar dat was echt om te janken. Hij zal niet de enige zijn die dit soort dingen uitvreet daar...
Dit was in Frankrijk, Fontainebleau..... Ik denk dat je doelt op de wedstrijden in de Emiraten.
bobje26 schreef:Earth schreef:
Dit was in Frankrijk, Fontainebleau..... Ik denk dat je doelt op de wedstrijden in de Emiraten.
.
wat vreselijk voor het paard Berryz schreef:Meer dan terecht! Ik vraag me enkel af of die man dan niet gewoon op wedstrijden in de Emiraten gaat rijden, waar deze praktijken zoiso vaker gebeuren en de FEI momenteel niets meer te zeggen heeft.
Oehlala schreef:Als het middelen zijn die niet te vinden zijn bij dopingtesten, wordt het sowieso een moeilijke. Gebeurt waarschijnlijk veel vaker dan we denken.
. Wedstrijden halen toch wel het slechtste naar boven in mensen, zo blijkt. _San87_ schreef:Oehlala schreef:Als het middelen zijn die niet te vinden zijn bij dopingtesten, wordt het sowieso een moeilijke. Gebeurt waarschijnlijk veel vaker dan we denken.
Dan zou je direct voor de start moeten testen en ook binnen de uitslag van de wedstrijd nog een resultaat hebben... Ik weet niet of dat haalbaar is.
En eigenlijk is het bizar dat het nodig is. Wedstrijden halen toch wel het slechtste naar boven in mensen, zo blijkt.
Oehlala schreef:_San87_ schreef:
Dan zou je direct voor de start moeten testen en ook binnen de uitslag van de wedstrijd nog een resultaat hebben... Ik weet niet of dat haalbaar is.
En eigenlijk is het bizar dat het nodig is. Wedstrijden halen toch wel het slechtste naar boven in mensen, zo blijkt.
Nee, want als het niet te vinden is, maakt het niet uit of je voor en na de start test. Dan is het gewoon niet terug te vinden. En die middelen zijn er. Die vind je alleen uiteindelijk, als je sectie verricht, en de spuitplekken of nierpuncties neemt.
fransje23 schreef:Een artikel als dit:https://www.dehoefslag.nl/tag/marc-van-den-dungen lees toch anders met de kennis van nu..
fransje23 schreef:Een artikel als dit:https://www.dehoefslag.nl/tag/marc-van-den-dungen lees toch anders met de kennis van nu..