Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Jeanine_x schreef:KimD schreef:Is met Animal Event hetzelfde geneuzel met tijdvakken en weet ik wat.
Sla lekker over!
Daar wilde ik ook heen, maar die pas ik eventjes... HE stond al niet op m'n lijstje, maar nu helemaal niet...
Christiene schreef:als ik er al heen ging... dan was het voor de corona regels...
rot eind rijden.. heb je maar een tijdslot en als je ergens wil kijken is het sneller vol gok ik met 1,5 meter. regel...
en de toiletten.. gaat er iemand steeds tussendoor het desinfecteren? en de andere dingen.
Eliine schreef:Ik kan me gewoon überhaupt niet voorstellen dat er zo vlak na 1 sept al 1000en mensen bij elkaar mogen komen. Ik woon er vlak naast dus voor de reistijd zou ik het niet hoeven doen maar met een beetje gezond verstand ga je zo'n evenement toch helemaal niet plaats laten vinden laat staan bezoeken?
KimD schreef:Christiene schreef:als ik er al heen ging... dan was het voor de corona regels...
rot eind rijden.. heb je maar een tijdslot en als je ergens wil kijken is het sneller vol gok ik met 1,5 meter. regel...
en de toiletten.. gaat er iemand steeds tussendoor het desinfecteren? en de andere dingen.
Die tijdslotten zijn ook echt een moodkiller op zo'n event. Je wilt kunnen rondscharrelen en snuffelen in kraampjes enzo. Dat doe je dan niet.