Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

prugelpiet schreef:Dat is cool! Je zal het maar even tegenkomen op straat!
Voor de menners onder ons: Hoeveel teugels heb je dan vast, als je zoveel paarden voor de kar zet? 8 stuks?
prugelpiet schreef:Dat is cool! Je zal het maar even tegenkomen op straat!
Voor de menners onder ons: Hoeveel teugels heb je dan vast, als je zoveel paarden voor de kar zet? 8 stuks?
Cowgirl schreef:prugelpiet schreef:Dat is cool! Je zal het maar even tegenkomen op straat!
Volgens mij 4 in elke hand dus in totaal 8.
Het ziet er wel gaaf uit en ik vind die grijze paarden echt heel leuk. Zijn dat Orlov dravers?
Cowgirl schreef:prugelpiet schreef:Dat is cool! Je zal het maar even tegenkomen op straat!
Volgens mij 4 in elke hand dus in totaal 8.
Het ziet er wel gaaf uit en ik vind die grijze paarden echt heel leuk. Zijn dat Orlov dravers?
Prrrr schreef:Als ik deze tegen zou komen onderweg reed ik met mijn nek verdraaid zo de sloot in
Gaaf dit! En ik heb nog zelden dat ik graag zelf een paard zou hebben, maar hier word ik toch wel weer hebberig van