Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dee_Es schreef:Als je maanden lang naar zo'n groot evenement toe leeft en echt op het allerlaatste moment moet alles gecanceld worden...Ja natuurlijk ben je dan in shock. Ik hoop dat IB er financieel bovenop komt en dat volgend jaar een top editie wordt. Beetje flauw om zo'n uitspraak te veroordelen omdat er ergere dingen gaande zijn.
Canon schreef:Goed verhaal, lekker kort..

Oscar schreef:Canon schreef:Goed verhaal, lekker kort..
Ja heDat komt omdat we van sommige bronnen artikelen niet volledig over mogen nemen, maar dat terzijde. Gewoon 'ik ben in shock' is een goed verhaal en lekker kort ook
Maar jeetje...... dit zijn wel erg dramatische bewoordingen. Had best een tandje minder gemogen. Snap best dat ze teleurgesteld zijn en dat er behoorlijk wat impact is, maar er zijn voor zover ik weet geen slachtoffers gevallen en iedereen kan gezond naar huis. Tel je zegeningen.
Dank voor het delen daarvan.

Shae schreef:Ah joh wees eerlijk, als je maandenlang intensief bezig bent met het organiseren van zo'n groot evenement dan baal je enorm hard en dan mag uit je eerste reactie gerust doorklinken dat je enorm baalt.
Dee_Es schreef:Als je maanden lang naar zo'n groot evenement toe leeft en echt op het allerlaatste moment moet alles gecanceld worden...Ja natuurlijk ben je dan in shock. Ik hoop dat IB er financieel bovenop komt en dat volgend jaar een top editie wordt. Beetje flauw om zo'n uitspraak te veroordelen omdat er ergere dingen gaande zijn.