Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bigone schreef:Wat ik nog veel vreemder vind is het feit dat eigenaren niet controleren hoe het met hun paarden in beheer van anderen gaat.
Die wat ik weet dat zo handelen verbergen het tenminste.
Thioro schreef:Ken de stallen verder niet en een dekseizoen kan er soms flink inhakken bij een hengst maar dit bericht doet toch lijken alsof het paard tot op het bot uitgemolken is, letterlijk. En dan aan de kant geschoven.
Ben er op zich niet verbaasd over, gebeurd wel vaker maar het is wel een triest gegeven.
Djali schreef:Ik begrijp het niet.
Blijkbaar heeft hij de reis van Frankrijk naar huis nog kunnen maken. Als dat kan (enkele uren op 4 benen staan), waarom kan hij niet dan nog opgeknapt worden??? Rustig terug opbouwen met voer?
Djali schreef:Ik begrijp het niet.
Blijkbaar heeft hij de reis van Frankrijk naar huis nog kunnen maken. Als dat kan (enkele uren op 4 benen staan), waarom kan hij niet dan nog opgeknapt worden??? Rustig terug opbouwen met voer?
Gini schreef:Djali schreef:Ik begrijp het niet.
Mijn pessimistische kijk? Omdat je dan heel wat geld en manuren moet steken in een paard waar je commercieel niets meer aan hebt.