Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maflinger_S schreef:Ik stel voor om in plaats van een in gebruik zijnde manege in de polder te sluiten om daar miniwoningen te bouwen voor arbeidsmigranten daarvoor een leegstaand kantoorgebouw in de stad te verbouwen.
capopjekop schreef:Wellicht wil de gemeente zo overlast voorkomen. Een klant van mijn pa heeft woningen in woonwijken opgekocht waar meerdere arbeiders wonen per woning (veelal Polen), maar de gemeente daar wil ze juist naar het buitengebied hebben ivm (parkeer)overlast etc
Leo schreef:Bijzonder nieuws. Ik snap niet waarom juist daar op die locatie zo veel migranten woningen zouden moeten komen: middenin de polder, beperkt tot geen OV...
Sunnda schreef:capopjekop schreef:Wellicht wil de gemeente zo overlast voorkomen. Een klant van mijn pa heeft woningen in woonwijken opgekocht waar meerdere arbeiders wonen per woning (veelal Polen), maar de gemeente daar wil ze juist naar het buitengebied hebben ivm (parkeer)overlast etc
Dat is helemaal naar ja!
Een kennis van mij woont in een koopappartement in een normale buurt. Appartement naast haar zitten nu officieel 4 polen in, maar zijn er vaak veel meer.
Drank/drugs, politie over de vloer herrie, ruzies...zit je dan met je goede gedrag.
Denise_Storm schreef:har166 schreef:Ik ben in 2005 uit Woubrugge verhuisd, toen zat er nergens een manege. Waar is dit precies? Is het echt een manege of meer een grote pensionstal?
Het is de plek waar vroeger de bereden politie een stal had. Vlak tegen Alphen aan.
elnienjo schreef:Wat ontzettend zonde! Kunnen de pensionklanten daar niets tegen beginnen?
Brainless schreef:elnienjo schreef:Wat ontzettend zonde! Kunnen de pensionklanten daar niets tegen beginnen?
Ik denk het niet.
De manege huurt het nu van de huidige eigenaar en die wilt het verkopen.
Zodra het huurcontract afloopt mag de eigenaar zeggen: weg met de manege.
Ik snap als eigenaar dat als hij het niet als manege kan verkopen en iemand anders wilt er wat anders bouwen hij het wel aan diegene verkoopt.