Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fitzroy schreef:Mooi programma was het.
Mij viel wel 2 x een donkere hele kreupele merrie op. Maar dat zal de programmamakers wel niets zeggen.
Mij viel wel 2 x een donkere hele kreupele merrie op. Maar dat zal de programmamakers wel niets zeggen.
. Niet met elke blessure hebben ze een spuitje nodig.. Als fokmerrie kan het mooi. Fitzroy schreef:Een paard loopt niet zomaar kreupel. Dat is niet omdat ie lekker in zijn lijf zit en pijnvrij is. En met pijnstlling lopen ze juist niet kreupel, dat zou je toch moeten weten vanuit kreupelheidsonderzoeken bij de DA.
Maar daar ging het hier niet over, ik vond het voor de rest een mooi programma, het viel me alleen op.
Fitzroy schreef:Ik vond dat nou niet bepaald reclame. Een fokmerrie mag dus gewoon met pijn rondlopen naar jouw mening ?
Fitzroy schreef:Ik vond dat nou niet bepaald reclame. Een fokmerrie mag dus gewoon met pijn rondlopen naar jouw mening ?
MCE schreef:hadden ze er misschien bij moeten vermelden waarom ze nu als fokmerrie onregelematig/ongemakkelijk liep