Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Citaat:Ook het paard van Ilayda liep mee. Volgens een traditie bij overlijden in de hippische wereld hingen haar rijlaarzen ondersteboven in de stijgbeugels.
Hoort dat niet achterstevoren te zijn?
Wel een prachtig eerbetoon aan een veel te jonge meid!
elnienjo schreef:Nieuwsredactie schreef:Volgens een traditie bij overlijden in de hippische wereld hingen haar rijlaarzen ondersteboven in de stijgbeugels.
Wat een indrukwekkende traditie. Gemiste kans van dat nieuwsblad dat ze daar geen foto van gemaakt/geplaatst hebben.
Kabayo schreef:Daffie ze bedoeld denk ik een foto van de rijlaarzen in de beugels.
Dit lijkt mij imo niet schokkend of respectloos
Zoolgangster schreef:Kabayo schreef:Daffie ze bedoeld denk ik een foto van de rijlaarzen in de beugels.
Dit lijkt mij imo niet schokkend of respectloos
Er zijn mensen hun dochter, zus, clubgenoot kwijtgeraakt. En het dan hebben over een ontbrekende foto van een stel omgekeerde laarzen op een pony...
Komt nogal over als gebrek aan inlevingsvermogen.
elnienjo schreef:Nieuwsredactie schreef:Volgens een traditie bij overlijden in de hippische wereld hingen haar rijlaarzen ondersteboven in de stijgbeugels.
Wat een indrukwekkende traditie. Gemiste kans van dat nieuwsblad dat ze daar geen foto van gemaakt/geplaatst hebben.
Shona_ schreef:Hoezo gemiste kans? Ik vind het eerder respectvol tegenover familie etc. dat ze netjes met rust worden gelaten door de pers