Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik wil die dingen gewoon niet zo strak. Heb de lusjes van de sperriem er ook voor beide paarden af laten halen. Dingen zijn nergens voor nodig bij mijn paarden. Hilary schreef:Waarom nou weer die stomme twee vingers die nooit even dik zijn? Er is een prachtig meetinstrumentje (je weet wel, altijd even dik enzo) die helpt bij objectief meten...
[ Afbeelding ]

Kelly_ann schreef:Hilary schreef:Waarom nou weer die stomme twee vingers die nooit even dik zijn? Er is een prachtig meetinstrumentje (je weet wel, altijd even dik enzo) die helpt bij objectief meten...
[ Afbeelding ]
Wie zegt dat een controleur dit (of iets soortgelijks) niet gaat gebruiken dan?
Ik ben trouwens wel benieuwd of er (in het begin) ook regelmatig gecontroleerd zal worden.
Benzz schreef:Jolliegirl schreef:Wat een ongelooflijk onprofessioneel filmpje.. Die man komt amper uit zn woorden en het lijkt alsof hij niet eens weet waar hij over praat...
Ben weer benieuwd hoe streng de controle gaat zijn!
Het is Gert Naber, hij weet heel goed waar hij het over heeft, maar het is geen media/social media getraind mens met veel marketing ervaring om de boodschap te brengen. Ik begrijp inmiddels dat paardenland meer waarde hecht aan hoe sexy boodschap door een influencer wordt dan door een echte paardenman.

Jolliegirl schreef:Wat een ongelooflijk onprofessioneel filmpje.. Die man komt amper uit zn woorden en het lijkt alsof hij niet eens weet waar hij over praat...
Ben weer benieuwd hoe streng de controle gaat zijn!
Vjestagirl schreef:Ik vind het wel raar dat "de gemiddelde volwassene" blijkbaar een man moet zijn. Als de meeste vrouwen daar meer ruimte dan die 2 vingers nodig hebben, is het dus niet "de gemiddelde volwassene" maar "de gemiddelde volwassen man"

Vjestagirl schreef:Ik vind het wel raar dat "de gemiddelde volwassene" blijkbaar een man moet zijn. Als de meeste vrouwen daar meer ruimte dan die 2 vingers nodig hebben, is het dus niet "de gemiddelde volwassene" maar "de gemiddelde volwassen man"
Suzanne F. schreef:Poeh ik vind dat wel erg los hoor. Niet ieder paard gaat daar goed op reageren. Ik heb paarden gehad die absoluut fijner liepen op een lossere neusriem maar ook paarden gehad die alleen maar gingen klooien met hun tong en met de mond open ging lopen, welk bit je er ook inhing.
Ik ben absoluut tegen het aansnoeren. En ik kan me de tijden nog herinneren dat je in de ruitersportzaken de zogenaamde aansnoerneusriem kon kopen. En dat er flink gebruik van werd gemaakt om ze maar zo strak mogelijk te trekken. Dat vind ik verschrikkelijk. Maar dit filmpje toont wel een erg losse neusriem hoor.
Suzanne F. schreef:Poeh ik vind dat wel erg los hoor. Niet ieder paard gaat daar goed op reageren. Ik heb paarden gehad die absoluut fijner liepen op een lossere neusriem maar ook paarden gehad die alleen maar gingen klooien met hun tong en met de mond open ging lopen, welk bit je er ook inhing.
Ik ben absoluut tegen het aansnoeren. En ik kan me de tijden nog herinneren dat je in de ruitersportzaken de zogenaamde aansnoerneusriem kon kopen. En dat er flink gebruik van werd gemaakt om ze maar zo strak mogelijk te trekken. Dat vind ik verschrikkelijk. Maar dit filmpje toont wel een erg losse neusriem hoor.