Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
InekeN schreef:Top! Op naar een compleet verbod op stang en trens.
Ja... ik vond het zelf eerder ook stoer zodra ik Z was. Voortschrijdend inzicht: het is totaal overbodig en paardonvriendelijk...
rien10 schreef:Zo we hebben er weer een bij. Aan het rijtje
Bitloos, boomloos, dekenloos, niet scheren, ijzers loos, nooit op stal kunnen we nu ook "ban de S&T" toevoegen.
Naast de xxx-loos politie hebben we nu ook de S&T politie.
Laat ieder toch doen wat hij wil.
Prima dat het nu mag zonder S&T. Ieder zijn of haar eigen keuze.
Cinnepin schreef:rien10 schreef:Zo we hebben er weer een bij. Aan het rijtje
Bitloos, boomloos, dekenloos, niet scheren, ijzers loos, nooit op stal kunnen we nu ook "ban de S&T" toevoegen.
Naast de xxx-loos politie hebben we nu ook de S&T politie.
Laat ieder toch doen wat hij wil.
Prima dat het nu mag zonder S&T. Ieder zijn of haar eigen keuze.
Oh dus wat fijner voor je paard is, is niet belangrijk? Wat denk jij? Dat een paard echt graag een bit in zijn mond heeft, laat staan 2?
Cinnepin schreef:@rien10, nee, maar dan moeten we het ze maar zo ongemakkelijk mogelijk maken??? Een paard vind het vaak niet eens erg als er gereden wordt, anders laten ze het wel merken. iig die ik rijd wel! Die laat heel goed eten wat ie wel niet pikt! En daar hoef ik zeker geen 2 bitten in te hangen, dan krijg ik zeker vliegles
Cinnepin schreef:@rien10, nee, maar dan moeten we het ze maar zo ongemakkelijk mogelijk maken??? Een paard vind het vaak niet eens erg als er gereden wordt, anders laten ze het wel merken. iig die ik rijd wel! Die laat heel goed eten wat ie wel niet pikt! En daar hoef ik zeker geen 2 bitten in te hangen, dan krijg ik zeker vliegles
lienbono schreef:Hier in België is het nog steeds verplicht vanaf niveau 4 (Z2/ZZL). Dus hier zou het écht wel mogen doorgetrokken worden.