Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sterkte voor de eigenaren. Gini schreef:Ik ben benieuwd wat de oorzaak zou zijn. Midden juni is deze broodfokker negatief in het nieuws geweest omdat zij als activiteit opgenomen waren voor de Roefeldag (een kinderevenement). Gisteren was het die Roefeldag en breekt er opeens brand uit bij hun.
Voor wie niet weet waarover ik het heb: https://www.hln.be/regio/putte/geen-roe ... ~ae2dbafa/
Heleennn schreef:Oh wat erg... maar wat betreft het artikel wat hierboven vermeld wordt: ik vind het ook wel bijzonder dat An Lemmens nooit in die kwekerij geweest is en toch heel de boel op stelten zet. Ga dan tenminste even kijken zodat je ook 100% geloofwaardig kan overkomen, ze weet dus niet eens hoe het er daar aan toe gaat. Zo erg voor al die paarden en hun baasjes die hun dierbare bezit verloren zijn.
beatje schreef:Heleennn schreef:Oh wat erg... maar wat betreft het artikel wat hierboven vermeld wordt: ik vind het ook wel bijzonder dat An Lemmens nooit in die kwekerij geweest is en toch heel de boel op stelten zet. Ga dan tenminste even kijken zodat je ook 100% geloofwaardig kan overkomen, ze weet dus niet eens hoe het er daar aan toe gaat. Zo erg voor al die paarden en hun baasjes die hun dierbare bezit verloren zijn.
Koop jij er ook honden Heleenn?.Bij jou bericht gaan namelijk mijn haren overeind staan .Hoe kan men in godesnaam een hondekwekerij verdedigen.Ik ken de woekesranch wel.Van hun doodzieke dieren die dan in het asiel werden gedropt.Of van de mensen die daar een doodziek dier hadden gekocht en dan toch maar uit het asiel een hondje kwamen halen.Dit gaat nu al zekers 30 jaar zo door en ze blijven er mee weg komen.De garantie is overigens wel goed,je krijgt geen geld terug maar zonder problemen kanje een nieuwe krijgen :-(
En ik geloof niks dat de brand te maken heeft met de roefel dag.Geen dierenliefhebber steekt iets in brand waar levende wezens kunnen zitten dus ook geen broodfokkerrij
Heleennn schreef:Heleennn schreef:Oh wat erg... maar wat betreft het artikel wat hierboven vermeld wordt: ik vind het ook wel bijzonder dat An Lemmens nooit in die kwekerij geweest is en toch heel de boel op stelten zet. Ga dan tenminste even kijken zodat je ook 100% geloofwaardig kan overkomen, ze weet dus niet eens hoe het er daar aan toe gaat. Zo erg voor al die paarden en hun baasjes die hun dierbare bezit verloren zijn.
Nee ik heb niet eens honden, wat heeft dat te maken met het feit dat ik het vreemd vind dat er zo'n campagne op poten gezet wordt terwijl ze er niet eens zelfs geweest is? Jij bent echt helemaal gek dat je uit mijn post haalt dat ik broodfokkers verdedig! Geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt. Ik heb er zelf ook al veel slecht over gehoord, maar leer toch eens lezen wat er ook daadwerkelijk staat! Ik had gehoopt dat An zelf naar de kwekerij zou gaan om te kunnen tonen waarom ze campagne voert tegen de kwekerij, dan zou het meteen afgelopen zijn met mensen die blijven zeggen 'dat het allemaal wel meevalt'.
geen enkele broodfokker met verstand (en dat hebben ze, want anders houden ze niet zo'n vreselijke commerciële industrie in stand) haalt het in zijn hoofd om gezellig An Lemmens uit te nodigen voor een bedrijfsbezoekje. Of zoals maximuss aangeeft: ze bellen gewoon de politie op.
quarterH schreef:Bah wat een negatieve reacties hier!!!!
Wat heeft de broodfok er nu mee te maken?? Deze mensen hebben zelf een van hun top paarden verloren in deze Brand!! Is allemaal weer lekker makkelijk pullen zo vanachter een pc...
Ik ken ook de verhalen uit het verleden mbt de broodfok.
Maar heb ook begrepen dat er intussen veel is veranderd, de honden er allemaal heel keurig bij liggen in schone grote hokken en prima verzorgt worden.
Hoe dan ook heeft dit niks te maken met de stalbrand waar zij met eigen ogen hebben moeten zien hoe 3 paarden verbrand zijn waaronder een van hun eigen toppers. Dat is de grootste nachtmerrie van iedere paardeneigenaar!
Lekker makkelijk dat oordelen vanachter een computer zonder details te weten of er zelf te zijn geweest!
Popstra schreef:Wat verschrikkelijk!! En wat jammer dat men Nog altijd zo lelijk doet over deze mensen.
secricible schreef:quarterH schreef:Bah wat een negatieve reacties hier!!!!
Wat heeft de broodfok er nu mee te maken?? Deze mensen hebben zelf een van hun top paarden verloren in deze Brand!! Is allemaal weer lekker makkelijk pullen zo vanachter een pc...
Ik ken ook de verhalen uit het verleden mbt de broodfok.
Maar heb ook begrepen dat er intussen veel is veranderd, de honden er allemaal heel keurig bij liggen in schone grote hokken en prima verzorgt worden.
Hoe dan ook heeft dit niks te maken met de stalbrand waar zij met eigen ogen hebben moeten zien hoe 3 paarden verbrand zijn waaronder een van hun eigen toppers. Dat is de grootste nachtmerrie van iedere paardeneigenaar!
Lekker makkelijk dat oordelen vanachter een computer zonder details te weten of er zelf te zijn geweest!
de broodfok heeft er mee te maken dat ze daar recent mee in het nieuws zijn gekomen en men de dag van de brand als opvallend beschouwd.