Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
emma525 schreef:Eens. Daarnaast werven ze donoren, lijkt me dus een particuliere setting.Mensen die zeiken over het geld... Er is 2x toe geld overgehouden bij het renoveren van de Afsluitdijk wat nu vrij besteed mag worden. Daar zijn allemaal portefeuilles voor opgesteld. Niet dat je geld van ene potje naar het andere potje kan schuiven.
Bambolina schreef:Mensen hebben echt geen besef van geld :’) 2,5 miljoen is veel op je eigen bankrekening, maar om als voorbeeld maar even die Afsluitdijk opknappen is dat nog geen deuk in een pakje boter. Zou me dan eerder zorgen maken om de miljarden belasting die Shell niet meer hoeft te betalen.
Sunnda schreef:Bambolina schreef:Mensen hebben echt geen besef van geld :’) 2,5 miljoen is veel op je eigen bankrekening, maar om als voorbeeld maar even die Afsluitdijk opknappen is dat nog geen deuk in een pakje boter. Zou me dan eerder zorgen maken om de miljarden belasting die Shell niet meer hoeft te betalen.
Ik heb prima besef van geld, bedankt.
Als het van een particulier is interesseert het mij niet, maar vaak zit er ook overheidsgeld in zulke kunstwerken en dan vind ik iedere euro er 1 teveel.
goeroe schreef:Wat is het nieuws? Ik zou zweren dat ik hier eerder een topic over voorbij heb zien komen en dat is al een flinke poos geleden. Zo te lezen zit er weinig voortgang in dit project.
Boras schreef:Hebben juist wel besef van geld lijkt me![]()
Waarom moet dat werk 2,5 miljoen kosten?
Zit de kosten in het materiaal? in het makersloon?
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar een specificatie van dat bedrag.
Het is geen Rembrand he. Die blijft heel veel geld waard. Dat paard niet, schrootwaarde.